• سه‌شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99102317545
  • خبرنگار : 50046

معاون رئیس جمهور خبر داد:

تامین ۶۲ هزار قطعه زمین به منظور ساخت مسکن برای جامعه ایثارگری

تامین ۶۲ هزار قطعه زمین به منظور ساخت مسکن برای جامعه ایثارگری

ایسنا/خراسان شمالی معاون رئیس جمهور گفت: تاکنون ۶۲ هزار قطعه زمین به منظور ساخت مسکن برای جامعه ایثارگری تامین شده است.

سعید اوحدی در نشست با جامعه ایثارگران در محل استانداری خراسان شمالی که در تاریخ ۲۳ دی ماه برگزار شد، اظهارکرد: یکی از بزرگترین رسالت های ما ترویج فرهنگ شهادت است چراکه شهید و شهدا عصاره همه ارزش های انسانی و فطری انسانی در مسیر کمال طلبی است.

وی افزود: هر کاری که در مقابل جامعه ایثارگران انجام شود، کم است و کارهای انجام شده حتی به اندازه قطره ای در مقایل عظمت خدماتی که آن ها ارائه داده اند، نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با طرح این سوال ادامه داد: کدام ظرفیت مادی می تواند درد و رنج یک جانباز قطع نخاعی که سال ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کند و چشمانش فقط به سقف دوخته شده است را جبران کند؟ و یا زحماتی که همسر یک جانباز انجام داده را جبران کند؟

اوحدی خاطرنشان کرد: زیبنده نیست که بعد از گذشت این همه سال از پایان جنگ تحمیلی خانواده ایثارگران هنوز مشکل مسکن و اشتغال را داشته باشند.

وی تصریح کرد: شهدا، جانبازان، اسراء و ایثارگران در زمان جنگ برای حضور در جبهه ها به هیچ عنوان در بند این مسائل مادی نبودند، شهدایی وجود دارند که نخبه بودند و رتبه های دو و سه کنکور را داشتند.

اوحدی تاکیدکرد: شهدا آنقدر بصیرت داشتند که هزاران کیلومتر آن ور تر و فتنه را دیده بودند و برای خنثی سازی آن به میدان رفتند و اگر ایثارگری های آن ها نبود اکنون در همدان و بجنورد و ... در حال مقابله با داعش بودیم.

وی با اشاره به اینکه امروز بیست و هفتمین سفر خود را به خراسان شمالی داشته است، گفت: قرار بر این است تا طی این سفر تفاهم نامه اختصاص زمین و ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگری خراسان شمالی منعقد شود.

گفتنی است در پایان این جلسه تفاهم نامه برای تامین زمین مسکن ۱۸۰۰ ایثارگر و اشتغال ۱۰۰۰ ایثارگر منعقد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha