• چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99102417974
  • خبرنگار : 50223

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

۳۸۰میلیارد ریال برای اجرا ۴۹پروژه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد

۳۸۰میلیارد ریال برای اجرا ۴۹پروژه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال در قالب یارانه سود تسهیلات برای اجرا و کمک به تسریع ۴۹ پروژه مهم اقتصاد مقاومتی قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان ابلاغ کرده است.

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان افزود: دولت برای مدیریت اعتبارات، دستگاه‌ها را مکلف کرده است که ۲۰ درصد از طرح‌های خود را در قالب اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی اظهار کرد: اما با این شرایط هم برخی از این طرح ها در پیچ و خم های بروکراسی ها و سخت گیری های بی مورد و یا بی رغبتی از سوی دستگاه های متولی معطل مانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمدخاطرنشان کرد: باید این مشکلات شناسایی و در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح و برای رفع آنها چاره اندیشی شود.

صمیمی دوست تصریح کرد: براساس برنامه های دولت برای واگذاری طرح‌های مهم، تاثیر گذار با پیشرفت فیزیکی بالا به بخش خصوصی باید تلاش کنیم.

وی ادامه داد: برخی از طرح‌های گردشگری که در جلسات مورد بررسی قرار می گیرند، مربوط به از یک دهه پیش است و باید در سال‌های قبل تصمیم گیری می ‌شد، اما متاسفانه اقدام خاصی برای این طرح ها انجام نگرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:هیچ بهانه ای برای واگذار نشدن طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی از سوی دستگاه های اجرایی پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایسنا، صمیمی دوست بیان کرد: قرار است طرح گردشگری چشمه بلقیس چرام، ساخت کمپینگ اقامتی پارک جنگلی، اردوگاه تفریحی اقامتی سد شاه قاسم و اردوگاه تفریحی، رفاهی خهکلون حداکثر تا ۲۷ دی ماه امسال با حفظ ضوابط منابع طبیعی به شهرداری ارجاع و سپس تحویل منابع طبیعی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha