• دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99102921236
  • خبرنگار : 50188

کلینیک تخصصی طب کار در رفسنجان افتتاح شد

کلینیک تخصصی طب کار در رفسنجان افتتاح شد

ایسنا/کرمان کلینیک تخصصی طب کار، به منظور انجام آزمایشات و تست های ضروری نیروی کار در رفسنجان آغاز به کار ک

فرماندار رفسنجان پیش از ظهر امروز 29 دی ماه در مراسم افتتاح این مرکز اظهار کرد: راه اندازی نخستین کلینیک طب کار، اقدام خوب و اساسی در رفسنجان است که می تواند بهض نیروهای بخش دولتی و خصوصی خدامت ارائه دهد.

"مجید فصیحی هرندی" افزود: بهداشت در همه جا مهم است چه در محیط خانه، چه اجتماع و چه محیط کار و لذا باید به این موضوع اهمیت داد، در محیط کار، آن نیروی کاری ارزش بالایی دارد که از سلامتی و تندرستی برخوردار باشد و بتواند 20 تا 30 سال برای  یک کارگاه، کارخانه، سازمان و ... کار و تلاش کند.

وی بیان کرد: نظارت و ارزیابی سلامت کارکنان که در فواصل زمانی خاصی انجام می گیرد قبلاً در رفسنجان توسط مرکز بهداشت انجام می شد که امروز شاهد هستیم شخصی از رفسنجان با کسب تخصص ها و آموزش های لازم در این حیطه توانسته نخستین کلینیک طب کار را جهت ارائه خدمات به نیروی کار راه اندازی کند تا نظارت های سلامتی نیروی کار را برای افراد در بدو استخدام، حین کار و افرادی که در حال بازنشسته هستند انجام دهد.

مسئول کلینیک طب کار رفسنجان نیز در این مراسم گفت: اینجا کلینیک تخصصی طب کار است و خدماتی شامل انجام معاینات بعد از استخدام، برای شاغلینی که کارشان را شروع می کنند و انجام معاینات دوره ای یا سالیانه برای کارگران، کارمندان و افرادی که در محیط های مختلف کارگاه ها، کارخانه ها، ادارات مشغول به فعالیت هستند ارائه می شود.

دکتر"نازیلا اسلامی" افزود: کارفرمایان موظف هستند که برای نیروی کار خود پایش سلامتی را انجام دهند و این افراد به کلینیک ارجاع داده می شوند و چنانچه شخصی مشکل جسمی داشته باشد به متخصص ارجاع داده می شود تا درمان را شروع کند و با سلامتی به فعالیت و کار مشغول  شود.

وی خدمات این مرکز را از صفر تا 100 اعلام کرد و گفت: معاینات و انجام آزمایش خون، شنوایی سنجی، تست ریه و بینایی صورت می گیرد و در نهایت ارزیابی و اظهار نظر می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha