• سه‌شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99103022270
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد:

آغاز طرح ارائه خدمات غیر حضوری در سطح توزیع نیروی برق استان کردستان

 آغاز طرح ارائه خدمات غیر حضوری در سطح توزیع نیروی برق استان کردستان

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی کامل برای ارائه بیش از ۹۰ خدمت به صورت کاملا "غیر حضوری" از یکم بهمن ماه، خبر داد.

هیوا لهونیان امروز(۳۰ دی) در تشریح این خبر اظهار کرد: استفاده از خدمات به صورت غیر حضوری، مزایای زیادی برای عموم و مشترکین به همراه دارد، بدین منظور و با هدف ارتقاء کیفیت خدمت، بسترهای کامل نرم افزاری و سخت افزاری از امروز یکم بهمن ماه در سطح شرکت فراهم شده است.

لهونیان در ادامه با اشاره به مزایای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری افزود: از مهمترین مزایای خدمات غیر حضوری ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته در هر لحظه و هر زمان ممکن است به طوری که مشترک در هر ساعت از شبانه روز می تواند به راحتی خدمت مورد نظر خود را ثبت کرده و از طریق کد رهگیری که بعد از ثبت خدمت به مشترک ارائه می گردد، در جریان وضعیت درخواست خود، قرار گیرد.

وی بیان کرد: کاهش هزینه های مشترکین و متقاضیان خدمت، سرعت در ارائه خدمات، صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش آلودگی هوای شهر، به دلیل کاهش ترافیک و عدم حضور فیزیکی در ادارات و حفظ بهداشت فردی و جمعی هموطنان، از مزایای دیگر ارائه خدمات به صورت ” غیر حضوری ” است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی جامعه عنوان کرد: با پدیدار شدن ویروس کرونا در جهان و اجبار در کم شدن روابط انسانی در میان آحاد مردم، نقش خدمات ” غیر حضوری ” بسیار پر رنگ تر گردیده و نشان می دهد ارائه خدمات به صورت غیر حضوری در شرایط کنونی، لازم است مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره برق استان، لهونیان در ادامه سخنان خود به راه های دریافت خدمات به صورت ” غیر حضوری” اشاره کرد و گفت: اکنون هموطنان کردستانی به راحتی می توانند از طریق دو درگاه" اپلیکیشن برق من ( دانلود از طریق کافه بازار و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ) و یا از طریق" "سایت شرکت توزیـع نیروی برق استـان کردستـان به آدرس WWW.KURDELECTRIC.IR  ، بخـش ” میز خدمات الکترونیک ” خدمت مورد نظر خود را ثبت کرده و از طریق کد رهگیری که بعد از ثبت خدمت به مشترک پیامک می گردد، آن را پیگیری کنند.

لهونیان خاطرنشان کرد: در سال آتی به غیر از ارائه خدمت از طریق دو درگاه ذکر شده، بستر دیگری نیز فراهم می گردد تا هر یک از هموطنان کردستانی به صورت تلفنی و از طریق یک شماره تلفن چهار رقمی، امکان    دریافت خدمات به صورت ” غیر حضوری ” را نیز داشته باشند.

لازم به ذکر است هدف شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در آینده ای نزدیک ارائه تمام خدمات به صورت غیر حضوری و کاملا الکترونیکی است و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک این مهم برای مشترکین کردستانی محقق شود تا از طریق بسترهای فراهم شده بیش از  به ۲۵۰ خدمت به صورت کاملا ” غیر حضوری ” دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha