• سه‌شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۹ / ۲۱:۱۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99103022564
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

اعلام آمادگی خیران برای ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر بنت

اعلام آمادگی خیران برای ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر بنت

ایسنا/سیستان و بلوچستان بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهر بنت شهرستان نیکشهر به همت خیران استان اصفهان احداث می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری؛ نشست احمدعلی موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان و نمایندگان کانون وکلای اصفهان در محل دفتر استاندار برگزار شد.

بنابر این گزارش انجمن خیرین اصفهانی «باسبا» حامیان سلامت شهر بنت بیمارستان خیریه را احداث می‌کنند.

کلینیک این بیمارستان ۳۲ تختخوابی به همت کانون وکلای اصفهان با ۵ میلیارد تومان آورده مالی آغاز می شود.

 بنا بر اظهارات بزرگی نماینده کانون وکلای اصفهان در نشست با استاندار، با رایزنی های انجام شده با پزشکان استان اصفهان، ۴۰ پزشک اعلام آمادگی کرده اند که به صورت دوره ای و داوطلبانه در این بیمارستان حضور پیدا کنند و در ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه مشارکت نمایند.

 همچنین در کنار احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی و ارائه خدمات به بیماران منطقه، بنا است طرح بزرگ کشاورزی به صورت موقوفی در منطقه زرآباد ایجاد شود و با درآمد حاصل از این طرح کشاورزی، هزینه های مربوطه به امور جاری بیمارستان تامین گردد.

گفتنی است کانون وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری اصفهان با حدود ۵۰ هزار نفر عضو رسمی تاکنون نیز به ۳۰۰۰ نفر از بیماران و همراهان بیمار کم بضاعت استان خدمات اقامتی، دارویی و  معرفی به پزشک به صورت رایگان در استان اصفهان ارائه کرده اند که این امر خیرخواهانه کماکان ادامه دارد.

احمد علی موهبتی استاندار  در این دیدار، اقدامات خیران اصفهانی را برای ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی بی نظیر و بی بدیل عنوان کرد.

موهبتی با اشاره به طرح کشاورزی وقفی که در کنار احداث بیمارستان انجام می‌شود، این کار را تلاش موثری در فرهنگ‌سازی در حوزه وقف دانست و گفت: فرهنگ وقف به دلیل بد عمل کردن برخی ، در کشور دچار نقصان شده و جایگاه اصلی خود را از دست داده که این کار علاوه بر اینکه کاری میمون و مبارک است نقش موثری در ترویج فرهنگ وقف و امور عام المنفعه نیز خواهد داشت.

استاندار گفت: انتشار و اطلاع‌رسانی اهداف و بیان برنامه‌های خیران در جامعه همزمان با پیشبرد طرح نیز ضرورت دارد چرا که این امر به تعالی فرهنگ،الگوسازی و ایجاد مدل برای افرادی که توانایی مالی برای ورود در این عرصه دارند نیز کمک می کند.

موهبتی افزود: تلاش داریم با حمایت و پشتیبانی از برنامه های خیران در استان و همچنین توجه ویژه دولت به استان عقب ماندگی تاریخی در استان را کمرنگ‌ نماییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha