• سه‌شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۹ / ۲۳:۳۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99103022596
  • خبرنگار : 30450

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد:

راهکار اساسی حل مشکلات جامعه، استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های مختلف است

راهکار اساسی حل مشکلات جامعه، استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های مختلف است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های مختلف را راهکار اساسی حل مشکلات جامعه دانست.

"حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی" در نشست هم‌اندیشی نخبگان و مستعدین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی بسترهای لازم را فراهم کنند تا مشارکت نخبگان در اداره امور جامعه تقویت شود.
وی تصریح کرد: زیربنای همه پیشرفت ها باور و فرهنگ است و نخبگان علمی و فکری باید سفیر افکار باشد و بتواند با رشد فکری خود موجبات رشد جامعه را فراهم نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد اظهار کرد: خلاقیت دانشجو و استاد نخبه باید در خدمت مردم باشد نه در اختیار بیگانهِی نسبت به انسانیت، که مضموم و ناپسند است.
حسینی خودباوری نخبگان در حرکت جامعه به سمت تعالی را مهم دانست و تاکید کرد: نکته مهم و اساسی در خصوص عموم مردم به خصوص جوانان تحصیل‌کرده این است که با روحیه خودباوری برای عبور از موانع تلاش کنند.
" حمداله اکوانی" رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنیاد ملی نخبگان ظرفیت‌های گسترده انسانی در تخصص‌های مختلف به شکل شبکه‌ای در کل کشور ایجاد کرده است و در حال خدمت در مسیر توسعه کشور است.
وی تصریح کرد: بنیاد نخبگان استان طرح‌هایی را که به دنبال حل مسائل اساسی جامعه باشد، حمایت میکند.
به گزارش ایسنا، رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های شهید احمدی روشن را مصداق این حمایت‌ها دانست و ادامه داد: در قالب طرح‌ شهید احمدی روشن هم‌اکنون بیش از ۳۰ دانشجو و استاد در حال اجرای طرح‌های مساله محور هستند.
گفتنی است؛ در این جلسه نخبگان و مستعدین برتر دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف از جمله «توجه به توان‌مندی نخبگان در توسعه استان»، «توجه به شایسته‌سالاری» و «ضرورت پیوند دانشگاه و صنعت» بیان کردند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha