• چهارشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99110100871
  • خبرنگار : 50325

با حضور معاون وزیر

کلنگ پروژه تعاونی مسکن دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه قم به زمین زده شد

کلنگ پروژه تعاونی مسکن دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه قم به زمین زده شد

ایسنا/قم مراسم کلنگ زنی پروژه تعاونی مسکن دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در استان قم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع که ظهر روز چهارشنبه در محل احداث پروژه تعاونی مسکن دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی حاضر شده بود در مراسم کلنگ زنی این پروژه شرکت کرد.

غلامرضا پناه سپس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یکی از دغدغه های اصلی کارمندان طی سال‌های اخیر بحث مسکن آن ها بوده است که با انجام این قبیل پروژه‌ها این دغدغه ها قطعا کاهش پیدا می‌کنند.

وی افزود: تلاش همکاران ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد این چنین پروژه هایی قابل تقدیر است و از جمله اقدامات ماندگاریست که همیشه در ذهن همکاران خواهد ماند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور بیان کرد: امیدواریم تا با کمک مسئولین مربوطه این پروژه در بازه زمانی مشخص شده تکمیل و بهره برداری شود.

وی افزود: بهره برداری به موقع از این پروژه که به سبب قرار گیری در محل مناسب و استفاده تجاری و مسکونی اهمیت بالایی برای همکاران دارد باعث می‌شود که هم منافع پیمانکار و هم منافع همکاران ما به موقع تامین شوند.

دکتر پناه با اشاره به اهمیت مشارکت دیگر دستگاه‌های تابعه در پروژه ها اظهار کرد: مشارکت دیگر دستگاه‌های تابعه مثل بهزیستی و فنی‌وحرفه‌ای اهمیت بالایی دارد و باعث می‌شود که دیگر دستگاه ها نیز از این پروژه ها که توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در حال احداث هستند بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که تا امروز قیمت هر سهم از این تعاونی بابت خرید زمین و دریافت مجوز های ساخت 250 میلیون تومان بوده و در ادامه به ازای مراحل ساخت الباقی قیمت از کارمندان دریافت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha