• پنجشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99110201304
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

آکادمی فوتبال و فوتسال در اردستان راه اندازی می‌شود

آکادمی فوتبال و فوتسال در اردستان راه اندازی می‌شود

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: آکادمی فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان در شهرستان اردستان راه اندازی می شود.

علی طاهری، امروز (پنجشنبه-۲ بهمن) در کارگروه تخصصی ورزش شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: یکی از اهداف هیئت فوتبال استان اصفهان بازدید از هیئت های شهرستان است تا بتوانیم از نزدیک با مسائل و مشکلات هر شهرستان بیشتر آشنا شویم.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه هیئت و باشگاه های ورزشی شهرستان های استان دیده نشدن طی چند سال گذشته بوده است، افزود: قصد داریم به هر شهرستان سفر کنیم و از نزدیک با امکانات و قابلیت هایی که دارند آشنا شویم تا بتوانیم با دیدار مسئولان برنامه ریزی های خوبی را جهت ارتقاء سطح دانش مربیان و داوران در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، گفت: با بازدیدهایی که امروز از زیرساخت های شهرستان انجام شد اردستان زیرساخت های مناسبی برای توسعه رشته ورزشی فوتبال دارد. البته کمبود حامی مالی و برگزاری کلاس های آموزشی برای مربیان و داوران از مشکلات هیئت ورزشی در شهرستان اردستان است.

طاهری تصریح کرد: سعی می کنیم با تعامل بین مسئولان شهرستان و استان اصفهان شاهد اتفاق های خوبی در رشته ورزشی فوتبال در اردستان باشیم. جایگاه فوتبال شهرستان نباید اینگونه که در آن هستیم باشد. هیئت فوتبال شهرستان باید تلاش بیشتری انجام دهد تا جایگاه این رشته ورزشی در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد زنده شود.

وی در خصوص وضعیت تیم های فوتبال در استان اصفهان، گفت: استان اصفهان در لیگ برتر فوتبال کشور دارای دو نماینده قدرتمند است و در کنار این تیم باشگاه های خصوصی نیز توانسته اند در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشند. در حال حاضر فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در استان اصفهان وضعیت خیلی خوبی دارد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان دارای ۲۴ هیئت فوتبال فعال است، گفت: تعامل هیئت فوتبال استان با تیم های بزرگ خیلی خوب است و با برنامه ریزی که انجام شده آکادمی فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان در شهرستان اردستان راه اندازی شود.

سرانه فضای ورزشی در اردستان بیش از ۳ متر مربع است

فرماندار اردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه در بخش ورزش شهرستان اردستان، دولت سهم خود را در ایجاد زیرساخت ها انجام داده است، گفت: انتظارات دولت در مقابل هزینه هایی که در اردستان شده به هیچ وجه جبران نشده است.

حمیدرضا تاملی، افزود: سرانه ورزشی شهرستان اردستان طی سه سال گذشته به بیش از ۳ متر مربع رسیده است که این موضوع نشان از توجه ویژه دولت به تکمیل پروژه های عمرانی ورزش اردستان دارد.

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته اردستان در ایجاد زیرساخت های ورزشی یک جهش بسیار بلندی داشته، افزود: با این نگاه مخالف هستیم که همه زمینه ها برای ورزش کردن را دولت باید تامین کند. هر فردی که قصد ورزش دارد تا برای خود عنوان و افتخار ورزشی کسب کند باید هزینه آن را نیز پرداخت کند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه مطالبه جدی در بخش ورزش شهرستان وجود ندارد، گفت: دولت در دور افتاده ترین منطقه و روستای شهرستان زیرساخت های ورزشی را انجام داده است و امیدوارم از این پس تمام دستگاه های اجرایی سهم مشارکت خود را در ورزش انجام دهند.

تاملی با اشاره به لزوم نگهداری اماکن ورزشی شهرستان اردستان، اضافه کرد: متاسفانه به لحاظ قانونی، هیچ ردیف بودجه‌ای برای حفظ و نگهداری اماکن ورزشی نداریم و به همین دلیل، نگهداری زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان خیلی خارج از توان اداره ورزش و جوانان است که انتظار داریم بقیه بخش ها مانند شهرداری و شورای شهر هم سهم خود را انجام دهند و از موضوعاتی که مورد مطالبات مردمی است حمایت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha