• پنجشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99110201313

پژمانفر خواستار شد

تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه برای اتمام پروژهای نیمه‌تمام خراسان رضوی

تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه برای اتمام پروژهای نیمه‌تمام خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: پروژه‌های نیمه تمامی در استان داریم که پتاسیل افتتاح تا پایان دوره ریاست جمهوری فعلی را دارند و به همین منظور بودجه 100 درصدی برای تکمیل این موارد را در استان لازم داریم.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی که در ساختمان استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید ببینیم شاخص‌ها در تقسیم بندی اعتبارات کل کشور برای خراسان رضوی درست است یا خیر. شاید بتوان عنوان کرد که عمده گردش اقتصادی شهر مشهد در حوزه خدمات است. از اسفند 98 که بیماری کرونا دامن‌گیر شد، بسیاری از اماکن خدماتی و هتل‌ها تعطیل شدند و حتی معلوم نیست پس از بازگشایی چقدر زمان نیاز دارند تا فاصله به وجود آمده را جبران کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه ارائه خدمات در استان متناسب با جمعیت آن نیست، خاطر نشان کرد: جمعیت استان حدود 6.6 میلیون نفر است اما خدماتی که ارائه می‌شود، متناسب با این عدد نیست. در کمتر استانی مشاهده می‌شود که مراکز درمانی به مراکز خدماتی مسافران و زائران تخصیص پیدا کند.

پژمانفر اضافه کرد: درخواست داشتیم تا تخصیص 100 درصدی بودجه به استان صورت گیرد. پروژه‌های نیمه تمامی در استان داریم که پتاسیل افتتاح تا پایان دوره ریاست جمهوری فعلی را دارند که می‌خواهیم بودجه خوبی برای این موارد صورت گیرد.

وی در خصوص حاشیه نشینی در مشهد و تاکیدات نسبت به این موضوع، یادآور شد: موضوع حاشیه نشینی شهر مشهد از مسائل مهم است. می‌خواهیم همانطور که قبلا ردیف مستقل داشت، همچنان این مورد ادامه داشته باشد و به آن توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس بیان کرد: در بحث اعتبارات زیارت، باید بگویم که هیچ پولی به استان تعلق نمی‌گیرد چراکه خدمات مناسب در اقامت‌گاه‌های مختلف، مستقیما به زائران می‌رسد. زمانی که دستمان بسته باشد، طبیعتا مجبور خواهیم شد این خدمات را با قیمت بیشتر به زائران و مسافران بدهیم. تمام سعی‌مان این است که خدمات را با بیشترین کیفیت و کمترین هزینه به زائران ارائه کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha