• جمعه / ۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99110301712
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه اردستان:

توان دفاعی ایران یک توان بازدارنده است

توان دفاعی ایران یک توان بازدارنده است

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: توان دفاعی جمهوری اسلامی یک توان بازدارنده است و باعث آسایش، آرامش و امنیت ملت ایران می شود.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد موسی بن جعفر اردستان، با اشاره به رزمایش سپاه و ارتش در هفته گذشته، اظهار کرد: رزمایشی که در زمین و هوا و دریا انجام شد، پاسخی بود به ادعاهایی که دشمنان دارند.

وی با اشاره به تغییر رئیس جمهور آمریکا، گفت: دونالد ترامپ فاسدترین رئیس جمهور آمریکا است و همه سرنوشت آن را دیدند. همگان باید بدانند که حوادث اخیر آمریکا و وضعیتی که رئیس جمهور پیشین این کشور دچار شد، تحقق وعده الهی در نابودی قدرت‌های شیطانی بود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اردستان با اشاره به ویروس کرونا، گفت: به لطف الهی و تلاش مدافعان سلامت شهرستان وضعیت شیوع این بیماری در شهرستان اردستان به کم خطر و رنگ آبی رسیده است که می طلبد این وضعیت حفظ شود. 

وی با بیان اینکه اگر مراسم نماز جمعه در اردستان و دیگر شهرها برگزار می شود براساس پروتکل های بهداشتی است، گفت: برخی افراد که عقلشان به چشم شان است و چشمشان تار می بیند اعتراضاتی به اینگونه اجتماعات دارد، اما نمی دانند که سالم ترین اجتماعات، اجتماعات مذهبی کشور است و کسانی که به اینگونه جلسات خرده می گیرند و انتقاد می کنند اعتراض از روی غرض و مرض است. البته هیچ گاه جلوی قانون نمی ایستیم و اگر لازم باشد طبق وظیفه عمل می کنیم. 

دهشیری ادامه داد: مردم از مدیران شهرستان انتظار دارند که آنها در مکان های مردمی حضور پیدا کنند و مسئولان در هر رده ای باید پاسخگو باشند و در متن زندگی مردم حضور داشته باشند، در غیر این صورت آن مسئول ایده آل نیست.

وی اضافه کرد: انتظار می رود مسئولان در برخورد با مردم در وضعیت کنونی بیشتر وقت بگذارند و در انجام کار آن تسریع شود نه اینکه جواب های بی مورد دهند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه مسئولان در هر زمینه ای باید جلودار باشند، گفت: در مناسبت های ملی و مذهبی مسئولان باید پیشتاز باشند. متاسفانه در مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده و شهید سردار سلیمانی آنگونه که باید فضاسازی شهرستان تزیین نشده و کمتر از این شهدا بزرگ حرفی به میان آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha