• شنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99110402137
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کردستان :

پرداخت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید میوه شب عید استان کردستان

پرداخت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید میوه شب عید استان کردستان

ایسنا/کردستان مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کردستان گفت: این صندوق به منظور تامین میوه شب عید مبلغ چهل میلیارد ریال تسهیلات ویژه به اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی استان کردستان پرداخت کرد.

غلامرضا پاک سرشت در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان همچون ادوار گذشته در راستای حمایت از تولید و فعالیت های بازرگانی بخش کشاورزی استان پیرو مصوبه جلسه کارگروه تنظیم بازار استان برای تهیه میوه شب عید شهروندان کردستانی اقدام به اعطاء تسهیلاتی به میزان ۴۰ میلیارد ریال به صورت ویژه و در کوتاه ترین زمان ممکن به اتحادیه تعاونی های روستایی استان کردستان به عنوان مباشر خرید میوه شب عید در استان کرده است.

وی افزود: این امر موید نقش حمایتی این صندوق در قبال تشکل های بخش کشاورزی استان است.

مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کردستان، بیان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان با اتخاذ تدابیر مناسب و در موازات با سیاست های حمایتی سازمان جهادکشاورزی استان در مقاطع زمانی مختلف که تشکل های فعال و تولیدکننده بخش کشاورزی استان نیاز مبرم به تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش دارند.

پاک سرشت عنوان کرد: این صندوق اقدام به ارائه تسهیلات با کارمزد پایین ضمن نظارت کافی بر هزینه کرد آن می کند تا فرایند تولید بهره برداران بخش تداوم یابد و همچنین طی سال های گذشته و هم اکنون از برخی زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی در استان در قالب کشاورزی قراردادی همچون محصول توت فرنگی، سیب زمینی، خیار و زنجیره تأمین کود شیمیایی حمایت مالی انجام داده است. 

وی در ادامه ذکر کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در حال حاضر با سرمایه ای به میزان ۶۶۵ میلیارد ریال متشکل از ۲۰۹ تشکل فعال بخش کشاورزی استان و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی (سهامدار بخش دولتی) است و جزء صندوق های کشاورزی برتر کشور محسوب می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha