• شنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99110402406
  • خبرنگار : 50233

خطر بازگشت به شرایط قرمز کرونایی در کمین استان:

روند افزایشی مراجعان سرپایی و بستری‌های کرونایی در سمنان

روند افزایشی مراجعان سرپایی و بستری‌های کرونایی در سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: افزایش آمار بیماران سرپایی و بستری کرونا نگران کننده است و استمرار این روند نشان‌گر خیز بعدی کرونا در استان است.

علیرضا آشناگر ۴ بهمن ماه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا گزارشی در رابطه با وضعیت ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استانهای مختلف کشور ارائه شد بر اساس گزارش اعلام شده ، خوشبختانه استان سمنان ،  کماکان در وضعیت با ثبات است.

وی ادامه دادع:  با همکاری بسیار خوب مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان و سایر دست اندرکاران مقابله با کرونا، استان سمنان هم از نظر نرخ ابتلا و هم از نظر میزان مرگ و میر ناشی از کرونا روند دارای شیب نزولی است .

آشناگر همچنین با اشاره به افزایش میزان بستری و بیماران سرپایی کرونا در استان سمنان طی چند روز گذشته این موضوع را نگران کننده دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه در چند روز آینده این روند استمرار داشته باشد نشان‌گر خیز بعدی کرونا در استان سمنان سمنان خواهد بود لذا لازم است اقشار مختلف مردم از هم اینک مراقبت‌های لازم را به انجام رسانده و کمک کنند تا مجددا شاهد تغییر رنگ بندی و شروع بحران و وضعیت خطر کرونایی نباشیم.‌

رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در تشریح رنگ بندی شهرستان‌های استان نیز گفت‌: در حال حاضر ۳ شهرستان میامی ، سرخه و آرادان در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی می باشند که شرایط خوبی است.‌

استاندار سمنان اظهار کرد:  قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان در ۴ شهرستان سمنان ، شاهرود ، دامغان و گرمسار به قوت خود باقی بوده و با متخلفان برابر قانون ، برخورد خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد مردم قانونمند استان سمنان، همچون گذشته با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و انجام فاصله گذاری اجتماعی کمک نمایند تا ضمن کنترل بیماری ، روند کاهشی و نزولی این بیماری را در سطح استان حفظ گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha