• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99110503278
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

پس از برداشتن محدودیت‌ها؛

۷۳ درصد کلاس اول و دومی‌ها در مدارس خراسان جنوبی حاضر شدند

۷۳ درصد کلاس اول و دومی‌ها در مدارس خراسان جنوبی حاضر شدند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۷۳ درصد دانش‌آموزان پایه‌های اول و دومی استان در کلاس های درس مدارس با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی به صورت کاملا اختیاری حضور پیدا کردند.

محمد علی واقعی، امروز یکشنبه ۵ بهمن در حاشیه نشست با وزیر آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر این بیش از ۴۷ درصد هنرجویان هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای که کار عملی دارند در هنرستان‌های استان حضور پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، وی، سلامت دانش آموزان و فرهنگیان را خط قرمز آموزش و پرورش در خراسان جنوبی دانست و ادامه داد: تمامی نکات ایمنی و بهداشتی با وسواس خاصی توسط مدیران مدارس استان مد نظر قرار گرفته و کلاس‌ها با حداکثر ۱۰ دانش‌آموز در هر روز و با رعیت کامل فاصل گذاری‌های اجتماعی تشکیل می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه فضای آموزشی و اداری مدارس قبل، حین و پس از حضور دانش‌آموزان و مدارس در محیط مدرسه کاملا ضد عفونی می‌شوند، خاطرنشان کرد: آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس های حضوری نیستند، می توانند مطالب آموزشی را از رسانه ملی و شبکه شاد دریافت کنند.

واقعی با بیان اینکه در دوره ابتدایی بیشترین آمار حضور مربوط به شهرستان زیرکوه است، یاد آور شد: هنرآموزان شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش و فنی و حرفه ای هنرستان های شهرستان بشرویه نیز بیشترین حضور را در دروس عملی و شایستگی‌های فنی داشتند.

وی یادآور شد: از ابتدای بهمن ماه برگزاری کلاس های درس برای دانش‌ آموزان اول و دوم دبستان، دروس عملی، شایستگی‌های فنی در شاخه های کاردانش و فنی و حرفه‌ای در مناطق زرد و آبی، به صورت حضوری بوده و در مناطق آبی، مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ نفر نیز کاملاً باز و پذیرای دانش‌آموزان در تمام پایه‌های تحصیلی هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha