• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99110503286
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

امام جمعه شوط:

تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد

تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه شوط گفت: رعایت اصول اخلاقی توسط مدیران دستگاه های اجرایی باید به جدیت پیگیری شود.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا جباری در گفت و گو با ایسنا با تاکید براینکه کم کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست، افزود: در سال جهش تولید همه دستگاه‌های اجرایی باید شعار سال را اجرایی کرده و بانک ها نیز در واگذاری تسهیلات تمام توان خود را به کار گیرند تا مردم در فشار معیشتی نباشند.

وی با تاکید بر اینکه اخلاق‌مداری و رعایت اصول اخلاقی توسط مدیران دستگاه های اجرایی باید به جدیت پیگیری شود،تکریم ارباب رجوع را دارای اهمیت دانست و افزود: رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع ها در کمترین زمان ممکن در ادارات باید صورت بگیرد.

به گفته امام جمعه شوط مدیران و مسئولین شهرستان، باید با همدلی و اتحاد برای حل مشکلات، پیگیری و تلاش مستمر داشته باشند و در این راه می توانند از ائمه اطهار و امامان الگو برداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جباری، وحدت، همدلی، یکپارچگی، برنامه ریزی و هماهنگی در بین همه مسئولین شهرستان ، به خصوص اعضای شورای اداری و شورای تامین را حائز اهمیت یاد کرد و اظهار کرد: دولت و بخش خصوصی در شهرستان با تلاش بی وقفه اقدامات مناسبی در راستای توسعه و آبادانی شهرستان انجام داده‌اند و این بزرگترین پتانسیل شهرستان است.

وی همچنین بر نقش رسانه های جمعی در سرو سامان دادن افکار عمومی مردم گفت: اصحاب رسانه با خدمات بی منت تا به امروز واقعا سنگ تمام گذاشته اند و این در حالی است که تا به حال یک نفر از آنها نیز ادعایی غیر از حق نداشته اند.

امام جمعه شوط گفت: از مسئولین همیشه خواسته ایم که ارتباط خود را با رسانه ها در راستای ارائه گزارش عملکرد اقدامات برقرار کنند و رسانه ها نیز با پیگیری مطالبات مردمی ارتباط بین مردم و مسئولین را تقویت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha