• دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99110603591
  • خبرنگار : 50187

معاون ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش:

کرونا مفاهیم و تعاریف نظام تعلیم و تربیت را تغییر داد

کرونا مفاهیم و تعاریف نظام تعلیم و تربیت را تغییر داد

ایسنا/کرمان معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پوشش حداکثری و کیفیت آموزش، مرکز ثقل تیم ارزیابی وزارت آموزش و پرورش در شرایط کرونا است، گفت: کرونا مفاهیم و تعاریف نظام تعلیم و تربیت را تغییر داد.

"محمد سلیمی" در نشست با اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت نظارت و ارزیابی اظهار کرد: نظارت دقیق از هدررفت منابع جلوگیری می کند و باعث می شود سیستم، خارج از سلایق شخصی و بر اساس برنامه پیش برود.

وی با بیان اینکه برای نظارت نیاز به اندازه گیری دقیق داریم، افزود: اندازه گیری کمک می کند که حقایق عیان و دروغ های نهان آشکار شود. پس باید تلاش کنیم اندازه گیری دقیقی داشته باشیم.

سلیمی بیان کرد: پوشش حداکثری آموزشی، پوشش حداکثری شبکه شاد و کیفیت آموزشی مهمترین دغدغه های وزیر آموزش و پرورش در زیست بوم کرونا است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان این که کرونا مثل آوار بر سر مردم دنیا خراب شد و شرایط غبارآلودی را ایجاد کرد، گفت: کرونا مفاهیم و تعاریف تعلیم و تربیت را تغییر داد به گونه ای که قبل از کرونا دنبال جمع آوری گوشی تلفن همراه هوشمند در مدارس بودیم اما در شرایط فعلی دنبال گوشی هوشمند همراه برای تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری هستیم.

سلیمی نظارت بر فرایند یاددهی - یادگیری در شرایط غبارآلود کرونا را ضرورتی انکارناپذیر در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی دانست و تاکید کرد: مدیران مدارس باید در بازدیدها از کلی گویی خودداری کنند، توجه به جزئیات و دوری از ابهام لازمه اندازه گیری دقیق است.

وی با بیان اینکه باید از فرصت ها و ظرفیت های ایجاد شده استفاده کنیم، اظهار کرد: شبکه شاد یک دستاورد بزرگ برای آموزش و پرورش است که در شرایط اضطرار( سیل، زلزله و ...)  کارساز خواهد بود.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: پوشش کامل و کیفیت آموزشی مرکز ثقل تیم ارزیابی وزارت است و مدارسی که کمترین پوشش را در شبکه شاد دارند مورد ارزیابی قرار می گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha