• دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99110604079

رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی:

هدف از اعزام تیم شهید فخار مشهد به مسابقات کشوری، کسب تجربه بود

هدف از اعزام تیم شهید فخار مشهد به مسابقات کشوری، کسب تجربه بود

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: در سال ۹۹ تقریبا هیچ درآمدی نداشتیم و فقط روی تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک تمرکز کردیم.

سیدحسین رضوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت هیات بدمینتون استان، اظهار کرد: دو تیم توس مسیر مشهد و هیات نیشابور در بخش آقایان و تیم امید پونا در بخش بانوان در لیگ دسته یک بدمینتون کشور حضور دارند. برنامه دیگری از سوی فدراسیون ابلاغ نشده و فعلا مسابقات لیگ دسته یک را در برنامه داریم. سعی داشتیم تا برنامه‌ای با عنوان جشن ستارگان برای برترین ورزشکاران سال ۹۸ برگزار کنیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا نتوانستیم این برنامه را برگزار کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم بدمینتون بانوان شهید فخار مشهد در لیگ برتر، بیان کرد: تیم شهید فخار یک تیم کاملا بومی بود. تیم‌های دیگر مثل تبریز و تهران بازیکنان برتر کشور را در اختیار داشتند، اما نماینده مشهد با استفاده از ظرفیت استان پا به این رقابت‌ها گذاشت.  

رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی اضافه کرد: با هدف برنامه ریزی برای آینده بدمینتون استان، بانوان خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ بازی کردند تا با کسب تجربه لازم، آماده درخشش در سال آینده شوند. هیچ اسپانسری از این تیم حمایت نکرد و فقط با کمک‌های هیات بدمینتون و شهرداری مشهد بود که تیم به مسابقات اعزام می‌شد و هزینه‌های جانبی را خودمان پرداخت کردیم.

رضوی یادآور شد: درآمد هیات در سال ۹۹ تقریبا صفر بوده و کلاس‌های آموزشی همگانی نداشتیم. بیشتر در حوزه قهرمانی فعالیت داشتیم و در این زمینه فقط هزینه کردیم. به دلیل بیماری کرونا، خانواده‌ها تمایلی به فرستادن بچه‌ها به کلاس‌های آموزشی ندارند و در حقیقت فضاهای تمرینی بدمینتون هیات به پیشکسوتان و قهرمانان اختصاص دارد. در چند ماه اخیر، برنامه خاصی نداشتیم و فقط روی آماده‌سازی تیم‌های بدمینتون استان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک متمرکز بودیم. به کمک خیرین در حال ساخت و اضافه کردن یک مکان اداری آموزشی به مجموعه هیات هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha