• سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99110704914
  • خبرنگار : 50180

معاون استانداری کرمانشاه:

رقابت‌های سیاسی نباید مانع انعکاس اقدامات خوب دولت شود

رقابت‌های سیاسی نباید مانع انعکاس اقدامات خوب دولت شود

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در شان و تراز آن برگزار شود، اظهار کرد: امیدآفرینی و ارتباط بین نسلی اولویت برنامه‌های دهه فجر امسال قرار بگیرد.

حسین خوش اقبال در جلسه برنامه ریزی برنامه های دهه فجر که در استانداری کرمانشاه تشکیل شد، با تاکید بر بیان خدمات نظام اسلامی و دولت با استفاده از فرصت برنامه های دهه فجر، افزود: در شرایطی قرار داریم که با وجود مضایق و تحریم ها هر هفته یک پروژه مهم افتتاح می شود و بیان این خدمات امیدواری مردم را نسبت به آینده بیشتر می‌کند.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم هستند، تاکید کرد: رقابت‌های سیاسی نباید مانع انعکاس اقدامات خوب دولت شود، چرا که مردم، دولت و حاکمیت را از هم جدا نمی‌دانند.

 خوش اقبال در ادامه با یادآوری شرایط بیماری کرونا تصریح کرد: در دهه فجر باید تمرکز ویژه ای روی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شود و لازم است شیوه های جدید و هنرمندانه ای در بیان خدمات نظام و انقلاب اسلامی پیش گرفته شود.

وی تجلیل و قدردانی از پیشکسوتان و مبارزان دوران انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اینها در روزهای سخت مبارزه، ایستادگی کردند و امروز باید از آنها قدردانی شوند، هر چند که اینها توقعی ندارند و این ما هستیم  که به آنها نیاز داریم.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش همراهی مردم در پیشبرد انقلاب اسلامی گفت: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و بزرگترین پاداش برای صبر و مقاومت مردم خدمتگزاری بی منت و صادقانه است و نباید به واسطه روزمره گی ها یا عافیت طلبی ها کار مردم رها شود.

خوش اقبال به انتخابات سال آتی ریاست جمهوری هم اشاره کرد و یادآور شد: هر چقدر مردم امیدوار باشند افق انتخابات ۱۴۰۰ نیز روشن تر خواهد بود و در این راستا وظیفه همه ما زمینه سازی برای برگزاری یک انتخابات باشکوه است، چرا که هر رای بیشتر، دشمنان را مأیوس تر می کند.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این نشست دهه فجر را فرصتی برای بازخوانی حوادث و رویدادهای انقلاب عنوان کرد و افزود: باید ازایام دهه فجر برای معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل جوان استفاده شود.

سروری با اشاره به فاصله افتادن بین نسل جدید با نسل انقلاب، گفت: نسل جوان سالهای پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده اند و هیچ شناختی از انقلاب واهداف و آرمان هایش ندارند، لذا باید هرطور شده این فاصله را از بین ببریم، چون نسل جوان آینده سازان انقلاب هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، ایران امروز به عنوان قدرت برتر منطقه مطرح است و آوازه انقلاب فراتر از مرزها پیش رفته، گفت:  باید عزت و اقتدار مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی و دستاوردهایی که آنها در سایه این انقلاب به دست آوردند در ایام‌الله دهه‌ مبارک فجر برای نسل جوان  تبیین شود. 

سروری رویکرد برنامه های دهه فجر امسال را تببین بیان گام دوم انقلاب عنوان و از مدیران و مسئولان خواست تا در تدارک ویژه برنامه های دهه فجر بیانیه گام دوم انقلاب را در نظر داشته باشند.

سروری در ادامه اشاره ای هم به برنامه های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر در استان داشت و گفت: ویژه برنامه سالروز بازگشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران راس ساعت 9 و 33 دقیقه روز 12 بهمن در مزار شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد که سخنران این مراسم استاندار کرمانشاه خواهد بود.

سروری با اشاره به نورافشانی سه نقطه از شهر کرمانشاه در شب ۲۲ بهمن گفت: همزمان با طنین انداز شدن نوای الله اکبر، سه نقطه در شهر کرمانشاه شامل پارک شیرین، پارک کوهستان و میدان غدیر شهر کرمانشاه نورافشانی خواهد شد.

وی ادامه داد: هنوز تصمیم قطعی در مورد برگزاری ویژه برنامه 22 بهمن در استان گرفته نشده و تصمیم گیری در مورد برگزاری مراسم 22 بهمن به شکل تجمع و یا رژه موتوری تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا خواهد بود.

 انتهای پیام  
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha