• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99110806138
  • خبرنگار : 50223

توضیحات فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در خصوص انتشار یک کلیپ در فضای مجازی

توضیحات فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در خصوص انتشار یک کلیپ در فضای مجازی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص متفرق کردن مردم توسط مامور انتظامی بخش دیشموک توضیحاتی ارائه کرد.

سرهنگ "جهان دیماز" در بیان جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی حضور نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخه ششم بهمن ماه ۹۹ در بخش دیشموک و درخواست مسولین مربوطه به واسطه بیم انتشار ویروس کرونا و انتظام بخشی و متفرق کردن جمعیت، مامورین انتظامی بخش مذکور در محل حاضر شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند تعدادی زیادی از مردم بواسطه حل مشکلات خود در یک مکان بسته تجمع و بیم آن می رفت که  بخاطر شیوع ویروس کرونا مشکلاتی برای آنها بوجود آید که در این رابطه یکی از ماموران جهت پیشگیری از ازدحام جمعیت  و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، مردم را به بیرون از محوطه هدایت کرد.
این مقام انتظامی مسئول با عذرخواهی از مردم شریف دیشموک عنوان کرد: متاسفانه مامور مذکور رفتار مناسبی نداشته و ناجا هیچ‌گونه اقدام و رفتاری خارج از نزاکت را از نیروهای تحت امرخود نمی پذیرد. 
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: بنابراین موضوع توسط بازرسی نیروی انتظامی استان بصورت ویژه در حال رسیدگی است و قطعا با هرگونه رفتار خلاف، و ناشایست در چارچوب مقررات برخورد خواهد شد.

گفتنی است که پیش از این حجت الاسلام سید محمد موحد، نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در توییتر به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: سراسر خاک دیشموک شهادت می دهد سالهابرای رفع محرومیتاین دیار با پای پیاده به دیدار مردم شریفش رفته ام. ضمن تشکر از خبرنگاران دغدغه‌مند عذرخواهی کادر انتظامی مستقر از مردم که با حجم کاری سنگین اشتباهی مرتکب شدند بزرگداشت کرامت مردم و صیانت از زحمات جهادی مجموعه خدوم انتظامی را در پی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۱:۰۴

آخه کدوم یک از ماموران ناجا در کهگیلویه رفتار خوب داشته که این یکی نداشته چه ماموران کلانتریها چه ماموران راهنمایی رانندگی هیچ کدوم رفتار درستی ندارند

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۱:۱۷

قضیه رو جور دیگه بنفع خودت تعریف نکن،،،

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۲:۰۴

خود کرده را تدبیر نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۲:۳۰

با باتوم بیفتی به جون مردم بی پناه واسه کرونا بود آخه یه دروغی بگید که باورمون بشه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۳:۲۵

مردم خودشان باید دلشان برای خود بسوزد ودر یک جا تجمع نکنند نزدیک دوازده ماه است که ویروس کرونا چتر خود را بر سراسر جهان پهن کرده و همه دنیا اگاه هستند وقتی عده ای پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند و کرونا را دروغ می پندارند باید پلیس با آن ها برخورد کند جواب آدمی که قانون ندارد قانون هست

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۳:۳۱

چنین ماموری باید اخراج شود... حرکت بسیار زشت و نابخشودنی انجام داد

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۳:۴۰

بایه عذر خواهی ماست مالی کنین فاتحه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۶:۲۷

متاسفانه تنها چیزی که موقع اجرای قانون توسط بعضی مجریان مورد توجه قرار نمی‌گیرد اجرای خود قانون است آیا مامور حدود و اختیارات خود را می داند؟ آیا درست توجیه شده اند که پدر و مادر خود مامور اگر بین جمعیت باشد چطور برخورد می‌کند ؟ ای کاش احترام به بزرگترها را آموزش می‌دادید جناب فرمانده .

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۸:۱۲

نمیشه با کوچک ترین چیزی عزیزترین نیروهای کشور را به اینگونه حرف ها متهم کرد نمایندگان باید قبل از رفتن به جایی مکان مناسبی را از قبل فراهم کنند که این اتفاقات نیفتد .

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۸:۳۴

پای پیاده؟ دناپلاس کجا بود

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۸:۴۳

نیروی انتظامی لطفا در گزینه های گزینشتون فرهنگ مردم داری و تربیت رو هم لحاظ قرار بدین،آخه مامور با دسته کلنگ میفته به جون مردم!؟!!؟!!؟!

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۹:۰۹

مردمی رو که به هر دلیل کرونا رو افزایش می دهند باید مقابله کرد. اون کادر پلیس خوب کاری کرده . من از اون حمایت می کنم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۲۱:۵۶

اون مامور پلیس برای حفظ و سلامتی مردم وارد عمل شده لطفا حاشیه درست نکنید مردم هنوز قدر سلامتی خودشان را نمیدان متاسفانه زود اظهار نظر یکنید

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۹:۲۹

با سلام و عرض ادب خدمت تمام هم استانی ها متاسفانه برخی ماموران نیروی انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد بر خلاف منشور اخلاقی نیروی انتظامی با مردم رفتار می‌کنند چیزی تو این شکایت ها نیست چون من امتحان کردم متاسفانه جواب نداد

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۹:۴۸

کرونا می گرفتن بهتر از این همه تحقیر نبود خوب به جای این همه بی احترامی با زبون خوش مردم رو می فرستادید بیرون هنوز تو استان ما باید از چوب و چماق استفاده بشه حداقل یه ذره این فرهنگ رو مسئولین ارتقاء بدن شاید مردم یاد گرفتن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۲۰:۳۲

درود بر شرف مامور پلیس. بعضیا حرفو به زور باید بکنی تو مغزشون توی این وضعیت کرونا

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۲۰:۴۶

سلام.. و عرض ادب .. باید از ماموران فرهیخته استانمون قدردانی کنیم ک تونستن مردم رو از هر طریقی کنترل کنن تا مشکلی برا مردم پیش نیاد .. قضاوت الکی نکنیم خواهشا ..