• شنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۷:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99111812865

معاون استاندار فارس خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ پروژه در استهبان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ پروژه در استهبان

ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در شهرستان استهبان خبر داد.

عبدالرضا قاسم پور جمعه ۱۷ بهمن در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها، با اشاره به حمایت‌های  دولت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: توجه به بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در دستور کار قرار گرفته و نتایج مثمر ثمری داشته است.

معاون استاندار فارس با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان استهبان در حوزه‌های مختلف گردشگری، اقتصادی ، صنعت، معدن و کشاورزی، از همدلی بین مردم و مسئولین در این شهرستان تقدیر کرد و این موضوع را زمینه ساز پیشرفت و توسعه منطقه دانست.

قاسم‌پور همچنین به جدی گرفتن نقش ایجاد فضاهای آموزشی در توسعه استان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا در سفر معاون استاندار فارس به شهرستان استهبان، سردخانه کارخانه بسته بندی انجیر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد که به گفته قاسم‌پور در ادامه فازهای توسعه‌ای بر تعداد اشتغال ایجاد شده آن افزوده خواهد شد.

بازدید از ساختمان بخشداری شهر رونیز، افتتاح طرح آبخیزداری و حفاظت خاک تل میشی و افتتاح طرح پرورش گاو شیری از جمله برنامه‌های سفر معاون استاندار فارس به شهرستان استهبان بود.

از دیگر پروژه‌هایی که در شهر استهبان مورد بهره برداری قرار گرفت می‌توان به افتتاح خط جدید کارگاه تولید ماسک و افتتاح سردخانه کارگاه فرآوری انجیر اشاره کرد.

قاسمپور همچنین در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان استهبان با حضور در شهر ایج پروژه بهسازی معابر ایج را افتتاح کرده و پس آن پروژه ساخت دبستان هدایت شهر ایج کلنگ زنی شد.

افتتاح طرح آبیاری نوین روستای انجیرک، افتتاح طرح پرورش مرغ گوشتی روستای آبنارک و کلنگ زنی یک باب مدرسه در روستای آبنارک از دیگر برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان استهبان بود که در این سفر انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha