• سه‌شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99112115728
  • خبرنگار : 50182

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز 22 بهمن در کرمانشاه

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز 22 بهمن در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه محدودیت‌های رژه خودرویی و موتوری روز 22 بهمن در کرمانشاه را اعلام کرد.

سرهنگ فضل الله شیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شرایط متفاوت برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی به جای راهپمایی مردمی، شاهد برگزاری رژه خودرویی و موتوری  خواهیم بود.

وی افزود: مسیر حرکت در این رژه از میدان آزادی تا میدان فردوسی کرمانشاه درنظر گرفته شده و در همین راستا برای تسهیل تردد محدودیت هایی در در نظر گرفته شده است.

شیری ساعت شروع محدودیت ها را از ساعت هفت صبح فردا اعلام و تصریح کرد: با توجه به مسیر در نظرگرفته برای رژه خودرویی و موتوری، از ساعت هفت صبح محدودیت تردد در ضلع شمالی میدان آزادی از سه راه 22 بهمن تا میدان آزادی، در ضلع شرقی از تقاطع دادگستری تا میدان آزادی و ضلع غربی از تقاطع آتشنشانی تا میدان آزادی اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: محدودیت های تردد برای تمام ورودی ها به سمت میدان آزادی خواهد بود و تنها خودروهایی حق ورود دارند که قرار است در رژه خودرویی و موتوری این روز شرکت کرده و عمدتا همراه خانواده باشند.

شیری گفت: محدودیت ها همچنین در مسیرهای منتهی به میدان فردوسی هم اعمال خواهد شد و از تقاطع غدیر به سمت میدان فردوسی و از تقاطع مطهری به سمت میدان فردوسی هم محدودیت ها اعمال می شود.

وی افزود: در طول مسیر هم محدودیت هایی از سمت تقاطع جلیلی به سمت مسیر میدان آزادی تا میدان فردوسی و نیز از تقاطع کارگر به سمت مسیر میدان آزادی تا فردوسی اعمال خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هرگونه تردد و توقف خودروها در مسیر اعلام شده ممنوع بوده و تنها اجازه تردد به خودروهایی داده می شود که قصد شرکت در رژه خودرویی را داشته باشند.

وی افزود: از ساعت هفت  صبح و با ورود خودروها ساماندهی آنها انجام شده و رژه خودرویی و موتوری از ساعت 10 صبح از سمت میدان آزادی به سمت میدان فردوسی برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha