• پنجشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99112317235

فرمانده ارشد آجا در استان فارس:

حرم‌های مطهر اهل بیت (ع) نشانه اقتدار شیعیان است

حرم‌های مطهر اهل بیت (ع) نشانه اقتدار شیعیان است

ایسنا/فارس فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بارگاه‌های اهل بیت (ع) نشانه اقتدار شیعیان است، گفت: باید در راستای حفظ و حراست از این گنبدهای آسمانی از همه سرمایه خود بهره برد.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی در پنجشنبه ۲۳ بهمن حاشیه بازدید از ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما اگر همه هستی خود را در راه ارزشمند سیدالشهدا (ع) بگذاریم باز هم کم است، گفت: انسان زمانی که به یاد رشادت‌ها و از خودگذشتگی امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان در دشت کربلا می‌افتد، این نکته جلوه‌گری می‌کند که برای اقامه دین و حفظ پرچم ولایت باید از همه سرمایه مادی خود، زن و فزرندان گذشت تا این پرچم حفظ شود.

او افزود: به حق باید چنین کارهای بزرگی در راستای حفظ و حراست از گنبدهای برافراشته و آن ضریح‌های آسمانی انجام شود تا عشق و علاقه مردم به ساحت مقدس آن امامان معصوم (ع) جلوه دیگری از خود نشان دهد.

افرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شیراز بعنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و مرکز ولایتمداری باید نقش ماندگاری در این راه مقدس داشته باشد ، ادامه داد: این اقدمات ماندگار موجبات خوشنودی قلب حضرت صاحب ‌الزمان (عج) را فراهم می‌کند و امیداست که خدای متعال ثواب حسنه و پاداش بزرگی برای دست‌اندرکاران این کارنیک و بزرگ در نظر گیرد.

رضایی همچنین با اشاره به اینکه معتقدیم این کمک‌های معنوی و مادی از طریق مشارکت ارتشیان و خانواده‌های این نیروهای جان برکف می‌تواند در بالا بردن روحیه معنوی این عزیزان بسیار موثر باشد، عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به ولایت مدار بودن شناخته می شود و خانواده بزرگ ارتش در فارس نقش پررنگی در مشارکت ساخت صحن مطهر جدید حرم مطهر امام حسین (ع) به نام مبارک حضرت زینب (س) خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha