• جمعه / ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99112417815
  • منبع : نمایندگی اردبیل

امام جمعه اردبیل:

مسئولان اردبیل نسبت به تامین اقلام اساسی عید اقدام جدی کنند

مسئولان اردبیل نسبت به تامین اقلام اساسی عید اقدام جدی کنند

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از مسئولان استانی خواست؛ نسبت به تامین کالاهای اساسی در آستانه عید اقدام جدی و عملی داشته باشند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی روز جمعه 24 بهمن ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار کرد: مدیریت قیمت کالاهای اساسی توسط دولت مردان، مقدم بر تمام کارهای دیگر است و اگر در اینجا مشکل داشته باشید سایر اقدامات شما هم مورد توجه قرار نمی‌گیرد و زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه سفره مردم به ویژه طبقه پایین نباید کوچک و کوچکتر شده و قدرت خرید آنها نباید پایین بیاید، خاطرنشان کرد: هیچ مرد خانه و بزرگ خانه‌ای نباید شرمنده اهل بیت خود باشد و حداقل نیازهای ضروری یک زندگی آبرومندانه و عزتمندانه باید تامین شود.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه اهل بازار باید در این خصوص دقت داشته باشند، گفت: کوچکترین اجحاف به مردم مخصوصا در این ایام، خرید مفتی آتش جهنم و آتش غضب الهی است و قطعاً خود شما را هم گرفتار می‌کند.

عاملی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به اینکه اخیرا ریاست بانک مرکزی گفته ۵۰۰ هزار کارت بانکی در زمینه پولشویی و قمار با همکاری دستگاه قضاء حذف می‌شود، بیان کرد: ظاهر این حرف بسیار خوب است اما نشان می‌دهد که سال‌های متمادی دزدان حرفه‌ای سیستم بانکی را محل تاخت و تاز خود و هجمه به حقوق ملت و بیت‌المال کرده و درآمدهای نامشروع سرسام‌آور کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: فعال شدن کارت‌های قمار در مراکز حرفه‌ای قمار و شرط‌بندی جز با مساعدت از سیستم بانکی اصلا امکان ندارد و بعضی از بانک‌ها درگاه‌های خود را با آغوش باز به آنها باز کرده‌اند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این سخن بایدن که جنگ یمن باید متوقف شود و ما نباید به عربستان سلاح بفروشیم و این سخن اتحادیه اروپا که نیروهای خارجی دیگر باید از یمن خارج شوند، معنایش این است که جنایت 6 ساله ما در یمن اشتباه بود اما نمی‌گویند که چه کسی باید جوابگوی این جنایت وحشتناک باشد و چرا مجرم محاکمه نمی شود. چرا بوش که اعتراف به خطا در حمله به عراق کرد و موجب شد دو میلیون نفر جان خود را از دست بدهند محاکمه نشد.

عاملی گفت: یک کودتای نظامی در میانمار، آمریکا و اروپا چنان داد می‌زنند که صدایشان گوش فلک را کر می‌کند در حالی که در آنجا یک هزارم جنایت یمن اتفاق نیفتاده است.

وی اظهار کرد: این مطلب نشان می‌دهد که اغراض و جهت‌گیری‌های خاص در تصمیم‌گیری‌های کلان دنیا دخالت می‌کند و با چنین دخالتی سخن از دموکراسی و حقوق بشر، اضحوکه و سخریه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha