• چهارشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99112921993
  • خبرنگار : 50181

باد شدید برق و آب برخی مناطق کرمانشاه را قطع کرد

باد شدید برق و آب برخی مناطق کرمانشاه را قطع کرد

ایسنا/کرمانشاه به گفته سرپرست مدیریت بحران استان کرمانشاه، وزش باد شدید باعث قطعی برق و آب در برخی نقاط شهر کرمانشاه و همچنین 19 مورد شکستگی درختان در سطح شهر شده است.

جلیل بالایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه وزش باد شدید از اواخر روز گذشته (سه‌شنبه، 28 بهمن) در نواحی غربی استان آغاز شد و تا صبح امروز  ادامه داشت، افزود: اوج تندباد را در نواحی غربی و شمالی استان داشتیم، اما این تندباد اکثر نواحی استان را در برگرفت.

وی از خسارت‌ها و پیامدهای وزش  باد شدید یاد کرد و افزود: اگرچه بررسی میزان دقیق خسارت توسط اکیپ‌های ارزیاب در حال انجام است، اما برآوردها نشان می‌دهد خسارات اولیه‌ای از جمله قطعی برق و به تبع آن قطعی آب در برخی نقاط استان از جمله شهرستان‌های غربی، کرمانشاه و پاوه داشته ایم.

به گفته این مسئول، در حال حاضر مشکل قطعی آب و برق در اکثر نواحی کرمانشاه مرتفع شده یا در دست اقدام است و مردم با مشکل خاصی مواجه نیستند.

سرپرست مدیریت بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در شهر کرمانشاه 19 مورد شکستن تنه و شاخ و برگ درختان را داشتیم که خوشبختانه باعث خسارت جانی یا مالی نشده است.

بالایی یکی دیگر از پیامدهای وزش باد شدید را خسارت به سیاه چادرهای عشایری دانست و عنوان کرد: عمده این خسارت را در شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب داشتیم که گرمسیر هستند و استقرار عشایر در آنجا بیشتر بود.

وی تعیین تعداد دقیق چادرهای خسارت دیده را نیازمند زمان دانست و گفت: ستاد بحران شهرستان قصرشیرین در همین راستا تشکیل شده و تیم‌های هلال احمر نیز در حال بررسی خسارت وارد شده به عشایر هستند.

سرپرست مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به تداوم بارندگی‌ها و احتمال بروز  مشکلات دیگر تا روز جمعه (اول اسفند) از آماده باش همه دستگاه‌های مربوطه در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha