• شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99120200913
  • خبرنگار : 50022

کشف ۲ انبار حاوی بیش از ۱۲ میلیون قلم داروی قاچاق در کرج

کشف ۲ انبار  حاوی بیش از ۱۲ میلیون قلم داروی قاچاق در کرج

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی البرز از دو انبار در منطقه گرمدره، تعداد زیادی داروی قاچاق به ارزش ۱۲۰میلیارد ریال کشف شد.

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در راستای سرکشی و کنترل انبارهای نگهداری کالا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، در بررسی‌های پلیسی موفق به شناسایی دو انبار در منطقه گرمدره شدند که اقدام به نگهداری دارو به صورت قاچاق می‌کردند.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: ماموران پلیس به همراه بازرسان سازمان صمت در یک عملیات منسجم پلیسی به محل انبارها اعزام و در بررسی سوابق این دو انبار که مملو از داروهای ایرانی و خارجی بود محرز شد که هیچ یک از آنها در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و همچنین ورود و خروج کالاهای موجود نیز در سامانه ثبت نشده که با دستور اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، محل‌های مذکور پلمب و پرونده مقدماتی مستند به مواد قانونی مربوط به نقض ضوابط نگهداری دارو تشکیل و مالک انبارها نیز برای ادامه تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد .

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در بازدید از این دو انبار در مجموع ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۲۱۳ عدد دارو که در شرایط خاص نگهداری می‌شد، کشف شد.

سردار محمدیان با بیان این که ارزش تقریبی داروهای کشف شده بر  اساس نظر کارشناسان  ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: قاچاق کالا با عنوان یک بار معنایی منفی برای فعالیت‌های اقتصادی، به شمار آمده و نرخ بیکاری را افزایش می دهد، بنابراین برای مقابله با  این پدیده نیروی انتظامی با تمام قدرت و با همکاری سایر دستگاه ها مبارزه جدی و قاطعانه ای با کالای قاچاق دارد و در این راه با جد با قاچاقچیان کالا برخورد می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۲ ۲۱:۴۶

اینها از پیامدهای ارز 4200 تومانی هست