• شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99120201198
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان:

آمار کرونایی‌ها نگران کننده است

آمار کرونایی‌ها نگران کننده است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان بر لزوم کنترل شدید ورودی‌های استان از سمت خوزستان تاکید کرد و گفت: آمار کرونایی‌ها نگران کننده است.

سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که امروز دوم اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین موضوعی که در این جلسه مطرح شد، رشد سریع بیماری کرونا در استان خوزستان و افزایش آمار ابتلا، تعداد بستری و فوت این بیماری که عمدتاً ناشی از  ویروس جهش یافته نوع انگلیسی است، مورد بررسی قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه لرستان به دلیل همسایگی و مجاورت با استان خوزستان به شدت در معرض خطر قرار دارد، تصریح کرد: اولا از مردم خوب لرستان می‌خواهم که به هیچ‌وجه به استان خوزستان سفر نکنند.  دوما از مردم عزیز خوزستان انتظار می‌رود که به استان‌های مجاور و لرستان حتی الامکان سفر نکنند و سوم اینکه مسئولین ما در شهرستان‌ها بویژه در شهرستان پلدختر از امروز باید ورودی از سمت خوزستان به لرستان را  به شدت کنترل کنند که ممکن است این موضوع مصوبات ملی هم داشته باشد. 

 استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در سطح استان نیز باید تمهیداتی فراهم شود تا از ورود وسائط نقلیه جلوگیری شود و نیروی انتظامی موظف خواهد شد با همه پلاک‌هایی که مربوط به شهرهای قرمز خوزستان هستند طبق مصوبات برخورد کند. 

خادمی با اشاره به اینکه آمار مراجعین به مراکز درمانی در استان رو به افزایش است، افزود: این آمار نگران کننده است و باید به سرعت کنترل شود تا دچار مشکل نشویم.
 
وی اضافه کرد: برخی از شهرهای با وضعیت آبی استان به زرد تبدیل شده و روند ملایم  ابتلاء مشاهده شده که در صورت عدم کنترل، سرایت بیماری رو به افزایش خواهد گذاشت.

استاندار لرستان از عموم مردم خواست تا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون گذشته اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۰۲:۲۴

خدارحم کنه بهمون

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۳ ۱۰:۴۸

خسته نباشی عزیز