• یکشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99121007353
  • خبرنگار : 50291

فرماندار مطرح کرد:

ضرورت آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در پیشوا

ضرورت آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در پیشوا

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا گفت: آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته نقشه راه انتخابات پیش رو بوده و برای پیدا کردن راهکارها و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تکرار ناهماهنگی‌ها بسیار اهمیت دارد.

حسین عباسی عصر یکشنبه ۱۰ اسفندماه در نشست هماهنگی انتخابات ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: لازم است نیازمندی‌های انتخابات از حیث اقلام و نیروی انسانی احصاء و اعلام شود تا نسبت به تامین آنها اقدام لازم به عمل آید.

وی ادامه داد: فرمانداری به‌عنوان هدایت‌گر و پیشقراول اقدامات موثر در شهرستان باید مسیر را برای دیگر دستگاه‌ها مشخص و راهنمای امور باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: لازم است از افراد موثر و دلسوز برای شورآفرینی و پویایی هر چه بیشتر انتخابات بهره گرفته شود تا شاهد انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم در شهرستان باشیم.

عباسی عنوان کرد: طبق قانون، تمامی دستگاه‌ها در امر برگزاری انتخابات دخیل بوده و بدون هیچ قید و شرطی مکلف به تامین نیرو و امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات هستند.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کوچکترین قصوری در این راستا از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: هر چه به سمت برگزاری انتخابات پیش می‌رویم فعالیت‌های انتخابات بیشتر و فشرده‌تر می‌شود اما خدمت‌رسانی به مردم نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا امور جاری مردم نباید مختل شود.

وی ادامه داد: صیانت از آرای مردم یک تکلیف شرعی است و در این راستا استفاده از افراد امین و توانمند در تمامی مراحل انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته نقشه راه انتخابات پیش رو بوده و پیدا کردن راهکارها و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تکرار ناهماهنگی‌ها بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha