• یکشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۱:۰۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99121007406
  • خبرنگار : 50291

امام‌جمعه موقت ورامین:

سلامت انتخابات با حضور شورای نگهبان تضمین می‌شود/ مردم افراد اصلح را برای شوراها انتخاب کنند

سلامت انتخابات با حضور شورای نگهبان تضمین می‌شود/ مردم افراد اصلح را برای شوراها انتخاب کنند

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم باید فردی را برای کرسی ریاست جمهوری برگزینند که با روحیه انقلابی لرزه بر تن دشمن بیاندازد و رای و جهت‌گیری‌های سیاسی هدفش دفاع از ارزش‌های اسلام باشد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی شامگاه یکشنبه (۱۰ اسفند) در جلسه مسئولان نظارت بر انتخابات سال ۱۴۰۰ که در ساختمان مرکزی شورای نگهبان در ورامین برگزار شد، اظهار کرد: اگر انتخابات سالم می‌خواهیم باید پای شورای نگهبان در میان باشد چرا که اعضای این شورا در سه رکن اساسی جسمی، دینی و اخلاقی سالم هستند و هرگز دین خود را به دنیا نمی‌فروشند.

وی ادامه داد: مردم می‌بایست با بصیرت، درک شرایط، توجه به روحیه انقلابی و جهادی کاندیداها، شایستگی کاندیداها را به درستی ارزیابی تا اصلح‌ترین افراد به عنوان رییس محترم جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها راه پیدا کنند.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: مردم باید فردی را برای کرسی ریاست جمهوری برگزینند که با روحیه انقلابی لرزه بر تن دشمن بیاندازد و رای و جهت‌گیری‌های سیاسی هدفش دفاع از ارزش‌های اسلام باشد.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی نیز می‌بایست با رعایت چارچوب قانون در خصوص انتخابات، نقش خود را در جهت روشنگری، تبیین شاخصه‌های انقلابی و جهادی و تبیین مولفه‌های شایستگی یک رییس‌جمهور و کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا در تراز انقلاب به خوبی ایفاء کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات یک اصل و از ضرورت‌های نظام است و مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رأی آینده کشورشان را رقم بزنند و برای چهار سال آینده تصمیم بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha