• پنجشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99121410641
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سردیس شهید غازی رونمایی شد

سردیس شهید غازی رونمایی شد

ایسنا/اصفهان باشگاه سپاهان از سردیس شهید سردار حسن غازی، بازیکن اسبق دهه پنجاه این باشگاه رونمایی کرد.

ظهر امروز (پنج شنبه-۱۴ اسفندماه) در مراسمی از سردیس سردار شهید حسن غازی، کاپیتان اسبق دهه ۵۰ تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با حضور مسئولان استانی، شهری، پیشکسوتان، کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان، در مجموعه ورزشی باغ فردوس اصفهان رونمایی شد.

محمدرضا ساکت -مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: ورزشکاران تاریخ هویت کشورها هستند و تاریخ هویت یک ملت را ترسیم می‌کنند. در تاریخ هر ملت، قهرمانان ملی، شناسنامه افتخار کشور هستند و به قهرمانان علمی خود می‌بالند. در کشور ما که باید همواره جایگاه و نام قهرمانان ملی گرامی داشته شود، تعداد این افراد کم نیست.

وی ادامه داد: تاریخ ۷۰ ساله باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مملو از افتخار و تلاش است و امروز ۹۳ تیم ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های مختلف زیر مجموعه این باشگاه هستند که حرکت‌ آن‌ها نیز با تلاش و افتخار همراه بوده است. در روزگاری که هجمه‌های فضای مجازی وجود دارد اصول اخلاقی و فرهنگی را نباید فراموش کرد.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ادامه تصریح کرد: پس از اتمام ماه مبارک رمضان با حضور خانواده‌های استادان پیشکسوت باشگاه سپاهان از سردیس استاد محمود یاوری و حریری رونمایی خواهیم کرد تا در جهت تکریم پیشکسوتان گامی برداشته شود. فوتبالیست‌های دهه پنجاه و همبازیان شهید غازی می‌گفتند که اردوی آماده‌سازی تیم‌ سپاهان پیش از برگزاری مسابقات در منزل شهید غازی برگزار می‌شد و پدر و مادر این شهید بزرگوار در راستای آمادگی جسمانی ما تلاش می‌کردند.

ساکت گفت: منزل این شهید بزرگوار کمپ آماده‌سازی این تیم در دهه پنجاه بود و شهید غازی علاوه بر اینکه قهرمان ورزشی بود، همیشه به عنوان یک قهرمان ملی باقی خواهند ماند.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مراسم به مناسب روز ملی درخت‌کاری کادرفنی و مسئولان شهری در محوطه باغ فردوس یک رأس نهال کاشتند. همچنین از کیت جدید باشگاه سپاهان جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر فوتبال رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha