• جمعه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99121511230
  • خبرنگار : 50159

امام جمعه موقت زنجان:

حملات آمریکا به مرز عراق و سوریه حماقتی بیش نیست

حملات آمریکا به مرز عراق و سوریه حماقتی بیش نیست

ایسنا/زنجان امام جمعه موقت زنجان تاکید کرد: حملاتی که از سوی آمریکا به مرزهای عراق و سوریه اتفاق می‌افتد، حماقتی بیش نیست.

حجت‌الاسلام سید رضا موسوی ظهر امروز (۱۵ اسفندماه) در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان که در مصلای خاتم‌الانبیای این شهر برگزار شد، با اشاره به شهادت جان‌گداز امام موسی بن جعفر (ع)، گفت: اگر بخواهیم نمونه بارز صبر و استقامت را مثال بزنیم، دوران امامت این امام همام، نمونه بارز آن است که توانستند علی‌رغم همه فشارها و محدودیت‌ها، افرادی لایق و شایسته‌ای را تربیت کنند.

وی با بیان اینکه این روزها شاهد حملات آمریکا به مرزهای دو کشور عراق و سوریه هستیم، افزود: این اقدام که در دوران ریاست‌جمهوری «جو بایدن» اتفاق می‌افتد، حاکی از روی دیگر استکبار که همان قدرت‌نمایی، آن‌هم از نوع نسنجیده است، بوده و بی‌تردید بایدن نیز روی دیگر سکه استکبار است.

خطیب نمازجمعه زنجان با یادآوری اینکه حملات آمریکا به مرزهای عراق و سوریه، برای دومین بار است که رخ می‌دهد، تصریح کرد: هیچ‌کدام از این اقدامات نمی‌تواند ذره‌ای از قدرت دفاعی ایران اسلامی را در برابر زیاده‌خواهان متزلزل کند و بدون شک آنچه که امروز می‌توان از آن به عنوان یک دستاورد از این حملات یاد کرد، حماقتی بیش نیست که توسط آمریکا اتفاق می‌افتد.

موسوی با تاکید بر اینکه حملات آمریکا به مرزهای عراق و سوریه نمی‌تواند پیامی جز حمایت از گروه‌های تکفیری داشته باشد، ادامه داد: آمریکا تلاش می‌کند با انجام چنین حملاتی در مرزهای عراق و سوریه، ارعاب رسانه‌ای به راه انداخته و به اهداف شوم خود در خارج از مرزهای داخلی، جامه عمل پوشانده و در سایه این اقدامات، به مشکلات داخلی خود نیز سر و سامان دهد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف آمریکا از انجام چنین کاری در مرزهای سوریه و عراق، ناامن جلوه دادن کشورهای ایران، سوریه، لبنان و عراق است، خاطرنشان کرد: بی‌شک همه اقداماتی که آمریکا در این راستا انجام می‌دهد به ضرر خود این کشور به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha