• سه‌شنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۳:۴۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99121915022

کمک ۱۴۶ میلیارد ریالی قمی‌ها به رنگین شدن سفره خالی مستمندان در شب عید

کمک ۱۴۶ میلیارد ریالی قمی‌ها به رنگین شدن سفره خالی مستمندان در شب عید

ایسنا/قم مدیرکل کمیته امداد قم گفت: مردم نیکوکار استان قم با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و کرونا در اقدامی کم‌نظیر ۱۴۶ میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند.

 اکبر میرشکار امروز در گفت وگو با خبرنگاران با تقدیر از نقش مراجع عظام تقلید در ترغیب مردم نیکوکار به احسان به فقرا گفت: از مراجع معظم تقلید که با رهنمودهای خود و و مردم استان و خیران که با کمک‌های خود شرایط سخت اقتصادی و کرونا در جشن نیکوکاری امسال سنگ تمام گذاشتند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان این‌که باید زمینه مشارکت همه مردم و گروه‌های مختلف در این برنامه‌های خداپسندانه فراهم شود، اضافه کرد: از اهالی پردیسان و بخش‌های چهارگانه قنوات، خلجستان، سلفچگان و کهک و همچنین کارکنان ادارات و مشاغل و اصناف مختلف استان به‌صورت ویژه قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به استقبال مردم از سامانه‌های الکترونیکی و درگاه‌های بانکی برای پرداخت وجوهات و کمک‌های نقدی، گفت: عده‌ای از همشهریان هم با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد دادند.

میرشکار با بیان این‌که از کل کمک‌های جمع‌آوری شده ۱۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و ۱۲۸ میلیارد ریال کمک های غیرنقدی شامل اقلام معیشتی و خوراکی، کیف، کفش، پوشاک و برخی لوازم ضروری زندگی است، تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که کمک‌های آن‌ها قبل از عید نوروز به دست ایتام و نیازمندان خواهد رسید.

وی با بیان این‌که ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تا پایان سال و ایام نوروز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران هستند، افزود: کسانی که تاکنون نتوانسته‌اند در این جشن ملی شرکت کنند و قصد دارند کمک‌های خود را به‌صورت نقدی واریز کنند می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵  یا سامانه #۰۲۵*۸۸۷۷* به ایتام و نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha