• دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۳:۱۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99122519556
  • خبرنگار : 50176

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:

آمادگی ۱۰۰ اکیپ امدادی و اتفاقات در سطح لرستان در ایام نوروز و تعطیلات

آمادگی ۱۰۰ اکیپ امدادی و اتفاقات در سطح لرستان در ایام نوروز و تعطیلات

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آمادگی ۱۰۰ اکیپ امدادی و اتفاقات در سطح استان در ایام نوروز و تعطیلات خبر داد.

حمیدرضا کرم‌وند امروز ۲۵ اسفندماه، با اشاره به تمهیدات مجموعه برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم عزیز روستا و شهرهای استان در ایام نوروز، اظهار کرد: در تمامی شهرستان‌ها اکیپ رفع حوادث تجهیز شده و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در خصوص آب‌رسانی به مردم عزیز خصوصاً با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

وی با تأکید بر اینکه کشیک نوروزی شرکت‌ از ۲۶ اسفندماه فعال شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد ۱۰۰ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در این ایام فعال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خاطرنشان کرد: تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در سطح شبکه‌های آب‌رسانی و رفع اتفاقات در کمترین زمان ممکن از اهداف برقراری این کشیک‌ها است.

کرم‌وند با بیان اینکه این شرکت با تشکیل ستاد ویژه در تمام مناطق تحت پوشش (روستا و شهرهای استان) به استقبال نوروز رفته است، اضافه کرد: نیروهای مرتبط با آبرسانی در ستاد و مناطق در حال آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تهیه تمام تجهیزات مورد نیاز برای رفع اتفاقات شامل لوله، اتصالات، ابزار فنی، بازدید دوره‌ای از کلیه تأسیسات بر اساس سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تهیه یا تعمیر الکتروپمپ‌های ذخیره مورد نیاز چاه‌ها از جمله تدابیر پیش‌بینی شده آبفا لرستان برای تعطیلات نوروزی سال نو است.

وی بیان کرد: خوشبختانه با تعامل مناسب بین دستگاه‌های اجرایی استان و حمایت مدیریت ارشد استان امسال شاهد افزایش کیفیت خدمات‌رسانی نوروزی در استان هستیم که این موضوع باعث ایجاد تلاش مضاعف در مجموعه شرکت آب و فاضلاب در استان شده است.

مدیرعامل شرکت از کلیه هم استانی‌های درخواست کرد در صورت بروز حادثه در بخش آب و فاضلاب می‌توانند در طول شبانه‌روز موارد را با شماره تلفن ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان در میان بگذارند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به اصلاح حوادث اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha