• چهارشنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99122721302

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور:

اجازه توقف چرخ تولید را ندادیم/نقش بی‌بدیل کارگران در حوزه اقتصاد

اجازه توقف چرخ تولید را ندادیم/نقش بی‌بدیل کارگران در حوزه اقتصاد

ایسنا/فارس رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به تلاش‌های دشمنان در حوزه‌های اقتصادی برای فشار به ایران، گفت: دشمن چالش‌های کشورمان را شناسایی کردند تا بتوانند از آنجا به ما ضربه بزنند اما علی‌رغم تمام سختی‌ها و مشکلات اجازه ندادیم که چرخ تولید در کشور متوقف شود.

علی حسین رعیتی‌فرد چهارشنبه ۲۷ اسفند در رزمایش کمک‌های مؤمنانه اقشار بسیج استان فارس که به‌منظور توزیع بسته‌های معیشتی عیدانه میان کارگران این استان در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شده بود، گفت: به حمدالله حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب شده است تا ایده و تفکرات دشمن به موفقیت نرسد.

او ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات جامعه کارگری گفت: در ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس در بسیاری از صنایع وابسته بودیم اما آن زمان که ۵۰ کشور در مقابل ایران قد علم کردند تا ایران اسلامی را به زانو درآورند، رهبری امام راحل و حضور مردم و ظرفیتی که نیروهای مسلح داشتند موجب شد تا ورق جنگ کاملاً برگردد و ما از حالت پدافندی به آفندی رسیدیم و توانستیم با آن گستره جبهه‌ای که روبه‌روی ما باز کرده بودند، جنگ را به پیروزی برسانیم و اجازه ندهیم حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

رعیتی‌فرد با بیان اینکه بعد از آن در جنگ فرهنگی و مقاطع مختلف تلاش کردند تا ایران اسلامی را به چالش بکشانند، گفت: دشمن شعار اصلی ایران را که استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود مورد هدف قرار داد لذا این بار در حوزه اقتصادی ورود کردند تا این حوزه را در کشورمان دچار چالش کنند و در این مسیر هم از تمام عده و عده غربی، عربی و عبری خود استفاده کردند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با تصریح اینکه ملت ایران همواره پای نظام و انقلاب خود ایستادند و اجازه ندادند تا در این عرصه هم دشمن به پیروزی برسد، گفت: دشمن چالش‌های کشورمان را شناسایی کردند تا بتوانند از آنجا به ما ضربه بزنند اما با هم‌افزایی و همدلی که در ارکان تولید و شرکای اجتماعی ایجاد شد علی‌رغم تمام سختی‌ها و مشکلات اجازه ندادیم که چرخ تولید در کشور متوقف شود و این مسئله را مرهون تلاش و کوشش کارفرمایان و مدیرانی هستند که با روحیه جهادی در میدان حضور یافته و نقش امامی و پیشوایی را ایفا کرده و بقیه را فراخواندند تا در مقابل اهداف دشمنان صف‌آرایی کنیم.

او بیان کرد: ‌امروز روح و تفکر و انگیزه انقلابی در مردم ما موج می‌زند و علی‌رغم همه مشکلاتی که بوده و هست و قطعاً کشوری که نزدیک به ۴۲ سال تحریم و مورد آماج حملات دشمن است با مشکلاتی مواجه هست ولی حضور در صحنه مردم و قدرت نرم نظام اجازه نداده است که دشمن تعدی خاصی را در این آب و خاک انجام دهد.

رعیتی‌فرد به شرایط شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: ویروس منحوس کرونا فشار زیادی به تولید و کار در کشور ایجاد کرد اما با رهبری مدبرانه رهبری و همچنین همراهی و همدلی مردم امروز در اقصی نقاط ایران اسلامی رزمایش همدلی و مواسات برگزار می‌شود.

او با تأکید بر اینکه امروز دشمن واقعا حسرت به دل ماند تا بتواند جامعه کارگری و کارگران ما را در مقابل نظام قرار دهد، گفت: رهبر معظم انقلاب درباره قشر کارگری می‌فرمایند بصیرت و تدین کارگران همیشه دشمن را ناکام گذاشته است و معظم‌له کار کارگر را عمل صالح می‌دانند چون با تلاش و عرق جبین تلاش می‌کنند که روزی حلال را به سفره خانواده ببرند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه اگر تلاش و کار کارگر نباشد چرخ اقتصاد کشور هم نخواهد چرخید، گفت: امروز به فضل الهی با تلاش‌هایی که انجام شده است حوزه تولید کشور به خوبی سرپاست و در بسیاری از عرصه‌ها این تحریم فرصتی برای بروز خلاقیت‌ها و ابتکارها و شکوفایی حوزه صنعت ما شد.

رعیتی‌فرد با اشاره به نامگذاری سال به نام جهش تولید توسط رهبر معظم انقلاب گفت: این نامگذاری موجب شد تا در بسیاری حوزه‌های تولیدی کشور زنجیره تولید را به خوبی تعریف کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha