• پنجشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۷:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99122821464
  • خبرنگار : 50243

استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد انتخابات:

فرمانداران پاسخگو بودن را در دستور کار خود قرار دهند

فرمانداران پاسخگو بودن را در دستور کار خود قرار دهند

ایسنا/خراسان رضوی وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید ارتباطات خود را با مردم افزایش دهند، تاکید کرد: پاسخگو بودن باید در دستور کار فرمانداران باشد.

محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران سراسر استان در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان رضوی با وجود داشتن مرزهای مشترک گسترده با کشورهای همسایه در ثبات امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد.

استاندار خراسان رضوی خطاب به فرمانداران حاضر در جلسه تاکید کرد: همه دست اندرکاران باید تلاش کنند در برگزاری انتخابات ضوابط قانونی بطور کامل رعایت شود و از اقدامات سلیقه‌ای پرهیز کنند.

وی در همین راستا ادامه داد: فرمانداران در زمینه انتخابات بایدها و نبایدها را رعایت کنند تا شائبه طرفداری از فرد یا گروه خاصی ایجاد نشود.

معتمدیان اعتماد عمومی را مهم ترین سرمایه اجتماعی کشور دانست و خاطرنشان کرد: همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات باید از این سرمایه اجتماعی مراقبت کنند تا خدشه‌ای به آن وارد نشود، یکی از مهمترین اهداف مدیریت استان برگزاری یک انتخابات با مشارکت حداکثری، آرامش و امنیت کامل است. باید تمام شرایط فراهم شود تا مردم، افراد مورد نظر خود را در کمال امنیت و سلامت انتخاب کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: توصیه ما به فرمانداران تعامل حداکثری با مجموعه‌های نظارتی است چرا که در سایه این تعامل امورات به نحو احسن پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید ارتباطات خود را با مردم افزایش دهند، تاکید کرد: پاسخگو بودن باید در دستور کار فرمانداران باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معتمدیان با تاکید بر ارتباط هرچه بیشتر مدیران و فرمانداران با رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها تاثیرگذاری و  نقش ویژه‌ای در توسعه همه‌جانبه هر منطقه دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha