• چهارشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: alborz-34566
  • خبرنگار : 50024

کرج ورزشکارانی مثل کیمیا علیزاده و مهلا مومن‌زاده کم ندارد

کرج ورزشکارانی مثل کیمیا علیزاده و مهلا مومن‌زاده کم ندارد
شهردار کرج گفت: نباید اجازه دهیم محدودیت‌های ساختاری، مدیریتی، اجتماعی و ... مانعی برای قهرمان پروری در حوزه ورزش بانوان باشد.

به‌گزارش ایسنا منطقه البرز، علی کمالی زاده در دیدار با مهلا مومن زاده، نائب قهرمان تکواندوی بانوان جهان، اظهار کرد: بانوانی که در رشته‌های مختلف ورزشی چه در سطح ملی و چه بین المللی افتخارآفرینی می‌کنند، تاثیر مستقیمی در الگوپذیری و انگیزه بخشی در جامعه دارند.

وی ادامه داد: کرج در حوزه ورزش بانوان ظرفیت‌های زیادی داردکه برای به فعلیت رساندن آنها  باید به فکر تدوین برنامه‎های حمایتی باشیم تا انگیزه مشارکت آنان در عرصه ورزش قهرمانی افزایش یابد.

شهردار کرج توضیح داد: نباید اجازه دهیم محدودیت‌های ساختاری ، مدیریتی، اجتماعی و ... مانعی برای قهرمان پروری در حوزه ورزش بانوان باشد.

این مسئول توضیح داد: بانوان ورزشکار کرجی باید به لحاظ مالی و روانی مورد حمایت لازم قرار گیرند تا بتوانند در رقابت‌های داخلی و بین المللی با تمام توان بدرخشند.

وی با بیان اینکه تاریخ نشان داده اعتماد به زنان همیشه نتایج مثبتی به همراه داشته، افزود:  بانوان ورزشکار کشور طی چهار دهه ‌گذشته با خودباوری توانسته‌اند آن طور که شایسته کشورمان است در رقابت‌های بین المللی بدرخشند.

کمالی زاده ابراز کرد: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و حمایت از آنها درعرصه‌های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و ... زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور است.

وی با اشاره به اینکه کرج ورزشکارانی مثل کیمیا علیزاده و مهلا مومن زاده کم ندارد، گفت: این روزشکاران سرمایه های شهرمان هستند و باید قدر آنها را بدانیم و برای کسب موفقیت بیشتر آنها تلاش کنیم.

کمالی زاده با بیان اینکه قطعا موفقیت مهلا مومن زاده حاصل تلاش خانواده وی بوده است، عنوان کرد: شهرداری کرج آمادگی دارد در حمایت از ورزش و ایجاد انگیزه بیشتر در قهرمانان اقدامات لازم را انجام دهد.

شهردار کرج در پایان اظهار کرد: باید قدر ظرفیت‌های ورزشی کرج را بدانیم و  با حمایت‌هایی که از سوی مسئولان شهری و استانی صورت می‌گیرد شاهد شکوفایی بیشتر نوجوانان و جوانان ورزشکار شهرمان باشیم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha