• دوشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۲۲:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: birjand-39392

اتمام پروژه مسکن مهر در خراسان جنوبی

اتمام پروژه مسکن مهر در خراسان جنوبی
 ۷۹۸ واحد مسکن مهر در تعاونی مسکن 04 ( ارتش ) بیرجند از فاز دوم مجتمع ۱۵۰۰ واحدی شهید سپهبد صیاد شیرازی با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان جنوبی و مسئولان استانی افتتاح و به این ترتیب پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی با افتتاح این تعداد واحد مسکن مهر باقی مانده در بیرجند بسته شد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، مهدی جعفری، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، امروز ۳۰ اردیبهشت، در مراسم اظهار کرد: اولین مسکن مهر کشور در سال 88 در خراسان جنوبی با عنوان 1000 واحدی قاین بهره برداری شده است و آخرین پروژه نیز در سال 98 امروز افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در استان ۳۱ هزار و ۲۴۸ واحد تعهد مسکن مهر داشتیم که تاکنون 30947 واحد به اتمام رسیده و تنها 33 واحد مربوط به شرکت توسعه و عمران موقوفات باقی مانده که امیدواریم آن پروژه نیز تا مهر ماه به اتمام برسد و حدود 18 واحد هم علیرغم اظهارنامه تعیین تکلیف خود اعضا برای تحویل واحد مراجعه نمی‌کنند. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: ساخت 798 واحد در بلوار شهید ناصری بیرجند از سال 93 شروع شده که این واحدها در پنج طبقه ساخته شده و میانگین زیربنای هر واحد 100 مترمربع است که با مشاعات آن به 150 متر مربع نیز می‌رسد. 

جعفری ادامه داد: زیربنای کل پروژه 126 هزار متر مربع است و حدود 90 میلیارد تومان برای ساخت این واحدها هزینه شده است. 

وی با بیان اینکه هر واحد 40 میلیون تومان تسهیلات داشته و آورده اعضا نیز بین 30 تا 90 میلیون تومان بوده است، یادآور شد: در پروژه تعاونی ارتش، انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب اجرا شده است. 

به این ترتیب پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی با افتتاح این تعداد واحد مسکن مهر باقی مانده در بیرجند بسته شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha