• سه‌شنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: ilam-49458

سردار رضایی در پاسگاه مرزی میمک در گفتگو با ایسنا:

آرامش کشور مدیون پیوند عمیق مردم و رهبری است/ نگرانی خاصی درمورد مرزها نداریم

 آرامش کشور مدیون پیوند عمیق مردم و رهبری است/ نگرانی خاصی درمورد مرزها نداریم

سردار قاسم رضایی در سفر به استان ایلام با حضور در پاسگاه مرزی میمک روزه‌ی خود را با مرزبانان افظار کرد.

سردار «قاسم رضایی» در حاشیه‌ی این دیدار در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: رمضان توفیقی شد افطاری را در صفر مرزی و پاسگاه میمک با جمعی از دوستان پیشکسوت در این منطقه که خاطرات شیرینی دارند و در جمع مرزبانانی که امروز امانت دار این مرز هستند افطار کنیم، لحظات شیرینی بود هم جوانانی که در دوران دفاع مقدس هنوز به دنیا نیامده بودند هم پیشکسوتانی بودند که این صحنه زیبا را آفریدند یعنی مدافع حریم انقلاب اسلامی مدافع حریم کشور اسلامی بودند.

وی گفت:  سفره قشنگی بود خاطراتی که رد و بدل می‌شد شیرین بود، این امر می‌تواند حلقه وصل باشد به نسل‌های جدید و آینده که این آرمان را می‌خواهند محافظت کنند با کسانی که اول انقلاب در دوران دفاع مقدس این را پاس داشتند.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: امروز کشورمان از تجارب پسشکسوتان به ویژه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و  پیشکسوتانی که انقلاب را آفریدند و با استفاده از این تجارب نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش‌برآب می‌کنند.

رضایی ادامه داد: امروز کشور ما باوجود توطئه‌های دشمنان در آرامش به سر می‌برد که ین آرامش و انسجام پیوند مستحکم مردم و رهبری است.

وی گفت: فرزندان ملت به عنوان مرزبان هوشیارند و با بصیرت و به موقع کارشان را انجام می‌دهند و رابطه‌ی عمیقی با مردم دارند و  ما نگرانی خاصی درمورد مرزها نداریم هرچند در بعضی از مرزها با درگیری‌هایی با قاچاقچیان مواد مخدر ،قاچاق کالا و تردد های غیر مجاز مواجه هستیم اما دغدغه امنیتی نداریم چون  روابط خیلی خوبی که بین مرزبانان و بین تمام دستگاه ها و سازمانها است یک وحدت بین نیروی انتظامی مرزبانی ،سپاه پاسداران ، دستگاه قضایی و همه کسانی که پشتیبان این مرز هستند وجود دارد و  امروز ما بهترین دروران مدیریت بین مرزها را طی می‌کنیم.

فرمانده مرزبانی کشور گفت:  در بازدیدی که از پاسگاه های استان ایلام داشتم، همه با زبان روزه و اقتدار بالا در حال  محافظت هستند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha