• دوشنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-84370
  • خبرنگار : 50115

توزیع 5500 تن شکر طی چند روز گذشته در اصفهان

توزیع 5500 تن شکر طی چند روز گذشته در اصفهان
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در حال حاضر اصفهان مشکلی برای تامین شکر ندارد و طی چند روز گذشته حدود 3 هزار تن شکر برای مصرف مردم و 2500 تن نیز در واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی توزیع شده است.

اسماعیل نادری در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص گلایه برخی واحدهای صنفی از کمبود شکر در بازار و صحبت‌هایی مبنی بر افزایش نرخ شکر، اظهار کرد: اگر بنا بر افزایش نرخ شکر باشد، دولت در این خصوص باید تصمیم گیری کند.

وی با بیان اینکه نرخ شکر در اصفهان همانند کشور است، افزود: قیمت شکر فله ای برای مصرف کننده 3400 تومان و شکر بسته بندی 900 گرمی 4000 تومان است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در خصوص وضعیت استان در تامین شکر، اظهار کرد: هر واحد صنفی که به اتحادیه مراجعه کند می تواند سهمیه شکر خود را دریافت و توزیع کند.

به گفته نادری، تمام فروشگاه های بزرگ، شرکت تعاونی های مصرف کارکنان، کارگران، فرهنگیان، فروشگاه های زنجیره ای کوثر، شرکت تعاونی های روستایی و ... توزیع شکر دولتی دارند. 

وی اضافه کرد: واحدهای صنفی شهر زیر نظر سه اتحادیه عطار و سقط فروش، اتحادیه خارو بار و اتحادیه فروشندگان مواد غذایی است و این صنف ها سهمیه خود را دریافت و اکنون در حال توزیع در بین اعضای خود هستند، همچنین سهمیه شکر اتحادیه های پولک و نبات و شیرینی و گز داده شده است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در حال حاضر اصفهان هیچ مشکلی در خصوص تامین شکر ندارد، تاکید کرد: طی چند روز گذشته حدود 3 هزار تن شکر برای مصرف مردم و 2500 تن نیز در واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی توزیع شده است، همچنین قیمت شکر برای واحدهای صنفی صنعتی درب کارخانه 3000 تومان است.

نادری یادآور شد: تامین کننده اصلی شکر جهاد کشاورزی بوده و توزیع کننده این محصول سازمان صنعت است.

کدخبرنگار: 13036 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha