• پنجشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۹:۴۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: khalijefars-55484
  • خبرنگار : 50173

رئیس شورای هماهنگی ستادمدیریت بحران شهرستان جاسک:

۲۳ نفر خدمه نجات یافته در سلامت كامل به سر می‌برند/22 مرد و یک زن در بین خدمه نجات یافته

۲۳ نفر خدمه نجات یافته در سلامت كامل به سر می‌برند/22 مرد و یک زن در بین خدمه نجات یافته

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی ستادمدیریت بحران شهرستان جاسک گفت: هر  ۲۳ خدمه کشتی با پرچم جزایر مارشال که صبح امروز  دچار حریق شده بودند توسط امداد و نجات جاسک  نجات یافته و در این شهرستان در سلامتی کامل به سر می برند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، محمد رادمهر در خصوص نفرات نجات یافته کشتی دچار حریق صبح امروز در دریای عمان و ۲۸  مایلی جاسک خاطرنشان کرد:خدمه هاي كشتي كه از الرويس قطر  محموله نفت بنزين داشته و با پرچم جزاير مارشال دچار حريق شده بود، توسط امداد نجات دريايي جاسك نجات پيدا كردند.

رادمهر افزود: این ۲۳ نفر خدمه نجات یافته در سلامت كامل بسر مي برند.

فرماندار جاسک بیان کرد: ساعات ٨:٥٠ و٩:٥٠ دو فروند كشتي در درياي عمان دچار حادثه شدند که با هماهنگی مرکز امداد نجات دريايي  بندر جاسك تعداد ٢٣ نفر خدمه كه يازده نفر روسي  و يازده نفر فلپيني و يك نفر گرجستاني از آب گرفته شدند و توسط شناور ناجی ایرانی به بندر  جاسک منتقل شدند که یک مورد از آن ها خانم است.

  وی افزود : اولین شناور ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه صبح امروز ۲۳ خرداد در فاصله   ۲۸ مایلی جاسک دچار حادثه شد.

  فرماندار جاسک با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان جاسک آمادگی  هرنوع همکاری را دارد، تشریح کرد: این کشتی با پرچم جزایر مارشال با محموله نفت وب نزين طبق اظهارات كاپيتان از مبدا بندر الرويس کشور قطر به سمت تایوان در حرکت بود که از میانه کشتي دچار حریق  شده که در حال حاضر نفرات كشتي در سلامتي كامل به سرمي برند.

به گزارش ایسنا، كشتي دومي  از  يكي ازجزاير عربستان متانول بارگيري كرده بود که  با پرچم پاناما به مقصد سنگاپور در حركت بوده و در ساعت٩:٥٠ در  ۲۸ مايلي  آبهاي آزاد دوچار حريق شده است ون فرات آن توسط كشتي هلندي كه در محدوده بود نجات داده شده اند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha