• شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: lorestan-32125
  • خبرنگار : 50175

استاندار لرستان : صنايع زرهي قمر بني هاشم دورود از افتخارات كشور است

استاندار لرستان :
صنايع زرهي قمر بني هاشم دورود از افتخارات كشور است

استاندار لرستان گفت: صنايع زرهي قمر بني هاشم دورود از افتخارات استان و كشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه لرستان، دكتردهمرده امروز درجمع مجموعه مسئولين مجتمع صنعتي، صنايع زرهي-دفاعي قمر بني هاشم شهرستان دورود با اشاره به اينكه فعاليت در زمينه توليد و صنعت داراي ارزش الهي است،اظهارکرد:ظرفيتهاي موجود در صنايع زرهي- دفاعي قمر بني هاشم شهرستان دورود نقش مهمي در خودكفايي كشور دارد.

استاندار لرستان با بيان اينكه صنايع زرهي دفاعي حضرت قمر بني هاشم در شهرستان دورود از افتخارات بزرگ صنعتي استان و كشور است،گفت ظرفيتهاي موجود در اين مجتمع صنعتي بسيار ارزنده و مهم بوده و نقش مهمي در خودكفايي و استقلال كشور ايفاء مي كند.

افزود: هرگاه كه اين صنعت و توليد در ارتباط با دفاع از ارزشهاي اسلامي و الهي و كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي باشد ارزش فعاليت آن چند برابر است.

استاندار اظهار داشت اينكه مي بينيم در خطه اي از خاك پهناور ايران زمين بنام ديار لرستان جوانان و متخصصاني مشغول فعاليت هستند كه توليد ملي و آن هم در صنعت دفاعي و زرهي نقش هاي ارزشمند و منحصر بفردي ایفاء مي كنند مايه مباهات و سربلندي است.

استاندار با اشاره به ظرفيتهاي موجود در اين مجتمع بزرگ صنعتي وابسته به وزارت دفاع در زمينه توليد لاستيك و تاير انواع هواپيما و انواع خودروهاي سنگين، انواع قطعات خودرو- انواع سازهاي فلزي- انواع سوله هاي صنعتي و ورزشي، انواع مخازن ذخيره نفت و گاز، سكوهاي نفتي، سازه هاي دريايي، تجهيزات سد و نيروگاه، تجهيزات صنايع سيمان و فولاد، تجهيزات اسكله و بنادر، صنايع ذوب ريخته گري و ديگر ظرفيت هاي موجود گفت: صنايع زرهي- دفاعي قمر بني هاشم نقش مهمي در دوران دفاع مقدس داشته و امروزه در استقلال و خودكفايي ايران اسلامي داراي جايگاه ويژه اي است.

دهمرده استاندار ارتباط با مراكز و نهادهاي علمي- تحقيقاتي همچنين مؤسسات و نهادهاي اجرايي مرتبط با صنايع و ظرفيتهاي موجود در مجتمع مذكور را به منظور استفاده از تجربيات، توان علمي- اجرايي و تبادل نظر امري ضروري خواند و گفت: بنده نيز بعنوان استاندار هر آنچه در توان داشته باشم براي تقويت اين مجتمع صنعتي بزرگ بكار خواهم بست.

استاندار اظهار اميدواري كرد در سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني نامگذاري شده لرستان بتواند جايگاه و نقش خود را در صنعت كشور ارتقاء دهد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha