• پنجشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: lorestan-85642

تشکیل 95 تعاونی جدید اقتصادی در لرستان/تعاونی‌های برتر تجلیل می‌شوند

تشکیل 95 تعاونی جدید اقتصادی در لرستان/تعاونی‌های برتر تجلیل می‌شوند
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تشکیل 95 تعاونی جدید اقتصادی طی سال 97 در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان،  علی آشتاب صبح امروز در جلسه هماهنگی چهاردمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان ، یکی از عوامل بسیار موثر در توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور را وجود روحیه جمعی و فضای همکاری اجتماعی عنوان کرد و  گفت: فعالیت‌های اقتصادی با تعاون، همکاری و استفاده خرد جمعی از دوام و بقای بیشتری برخوردارند و می‌توانند در ایجاد فرصت‌های شغلی بادوام و اثرگذار باشند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: در این راستا در سال 97،  95 تعاونی با 992 نفر عضو و سرمایه گذاری بیش از 4 میلیارد ریال و اشتغال 792 نفر در لرستان تشکیل و در حال فعالیت هستند.

وی به توانمند سازی بخش تعاون با آموزشهای تخصصی و عمومی اشاره کرد و افزود: معاونت تعاون در سه بخش ترویج، آموزش و تشکیل تعاونی‌ها فعالیت دارد که در این ارتباط در سال 97 با برگزاری دوره های آموزشی66 هزار و 857 نفر ساعت ویژه مدیران و اعضای تعاونی‌ها برگزار و آموزش‌های عمومی و تخصصی با هدف افزایش سطح آگاهی و دانش مدیران و اعضای تعاونی‌ها، ارائه شده است.

آشتاب با اشاره به برگزاری چهاردمین جشنواره تعاونی خای برتر استان بیان کرد: با شروع ثبت‌نام تعاونگران در این جشنواره تاکنون تعداد 435 نفر در سامانه ثبت نام کرده‌اند که بیشترین آمار ثبت نام شدگان در شهرستان‌های بروجرد  و الیگودرز بوده است .

وی، فراهم کردن زمینه‌‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی را از اهداف این جشنواره برشمرد و تاکید کرد: تمامی شرکت ها و اتحادیه‌های تعاونی در گرایش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، مصرف کنندگان و صنوف خدماتی، اعتباری، دهیاری‌ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، دانش بنیان، سهامی عام، بنیاد تعاون و کارآفرینی می‌توانند در این جشنواره از طریق سایت http://taavonibartar.mcls.gov.ir/ ثبت‌نام کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان یادآور شد: جشنواره تعاونی‌های برتر همه ساله و همزمان با هفته تعاون در شهریور ماه با هدف تجلیل از تعاونگران برتر برگزار می‌شود.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha