• پنجشنبه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: mazandaran-53109
  • خبرنگار : 50201

برگزاری یادآوره شهدا باعث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس می شود

برگزاری یادآوره شهدا باعث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس می شود
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع سپاه و بسیج گفت: برگزاری یادوآره شهدا باعث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به نسل های آینده می شود.

به گزارش ایسنا مازندران، احمد حق طلب در حاشيه مراسم عمليات رزمی موشكی كياسر بهشهر با بيان اينكه مردم ايران درطول سال به واسطه معرفت و بصيرتی كه دارند با گذشت بيش از سی و چند سال از دفاع مقدس، همچنان ياد و خاطره شهدا را با برگزاری يادواره شهدا در سراسر كشور زنده نگه می دارند، اظهار كرد: قريب به 20 هزار يادوآره به ياد شهدا در سراسر كشور برگزار می شود كه عمدتا خودجوش است و  خود مردم برنامه ريزی، طراحی و هزينه می كنند.

وی تصریح کرد: در اين يادوآره ها علاوه بر اينكه به خانواده شهدا و ايثارگران ادای احترام می شود، عهد وپيمان مجددی با شهدا می بندند كه راه آن ها را در راه اعتلای انقلاب و پيروی از ولی امر مسلمين ادامه دهند.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع سپاه و بسیج با اشاره اينكه ارزش های دفاع مقدس با برگزاری اين يادوآره ها روز به روز به نسل جوان و نسل های آينده منتقل می شود، گفت: سند محكمی كه نشان می دهد اين يادوآره ها توانسته فرهنگ جهاد و ايثار را به نسل امروزی منتقل كند، هزاران هزار جوانی هستند كه صف بستند و داوطلب حضور در نبرد با كفر و الحاد و نيروهای مزدور آمريكا و رژيم صهيونيستی همانند داعشی ها هستند.

حق طلب افزود: اين جوانان هزاران كيلومتر دورتر از اينجا آمادگی دارند كه با داعش ها  بجنگند و خطرات را از كشور دور نگه دارند که نشان دهنده اين است كه اين يادوآره ها توانسته فرهنگ متعالی را به نسل جوان و نسل امروزی منتقل كند.

وی با اشاره به اينكه جوانان امروز سعی می كنند خود را شبيه رزمندگان دفاع مقدس درآورند، تاكيد كرد: برخی از اين يادوآره ها يک سری ويژگی ها خاصی برخوردارند از جمله بيست و دومين  يادوآره شهدای اين منطقه  كه البته اين ويژگی ها را می توان در جاهای ديگر هم پيدا كرد اما اينجا شاخص است.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع سپاه و بسيج با اشاره به برگزاری رزمايش و اجلاسيه  نهايی در اين يادوآره در چند روز مختلف، بیان کرد: در اين رزمايش ها با يک كار هنرمندانه توانمندی های نيروهای مسلح و خصوصا  سپاه  به نمايش در می آيد و موجب قوت قلب مردم می شود.

حق طلب خاطرنشان کرد: در يک روستای دور افتاده جوانان این مرز و بوم با امكانات اوليه می توانند طراحی  عمليات دقيق و منظم را داشته باشند که به طور قطع دانشمندان و مسئولين ما دسترسی  به سلاح های پيشرفته پيدا كرده اند كه بخش كوچكی از آن ساقط كردن پهپاد آمريكايی است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha