• دوشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: qom-52511
  • خبرنگار : 50152

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

بیانیه گام دوم انقلاب، کشور را در مسیر تحقق عدالت قرار می‌دهد

بیانیه گام دوم انقلاب، کشور را در مسیر تحقق عدالت قرار می‌دهد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تذکرات و بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، کشور را در مسیر تحقق عدالت و تعالی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، عبدالله جلالی امروز در هشتاد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، عنوان کرد: رهبر انقلاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم انقلاب، بیانیه ای مهم و راهبردی ارائه دادند که  در این بیانیه، نقشه راه و خط مشی و آینده کشور ترسیم شده است و باید ملاک عمل و مد نظر مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: بیانیه حامل پیام های مهم، امیدبخش، پرمغز و محتوایی است و گویی معظم له با این بیانیه،حجت را برای همه مردم و مسئولان تمام کرده است.

جلالی بیان کرد: مهم ترین پیام های این بیانیه که باید در راس امور قرار گیرد شامل اعتماد و باور جوانان و استفاده از ظرفیت آن ها در امور و جبران کاستی ها و اشتباهات گذشته و حرکت در مسیر عدالت و انقلابی عمل کردن و پایبندی به اصول است.

وی اظهار کرد: همچنین در این بیانیه بر مبارزه با فساد، خدمت‌گذاری، انجام وظیفه در قبال جامعه، امید به آینده، فریب نخوردن، توجه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، بی اعتنایی به دشمن، بی توجهی به سیاه نمایی ها و توجه به مطالعات و تحقیقات تاکید شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم  گفت: گاهی شنیده می شود مقامات و مسئولان در سخنرانی های خود اعلام می کنند که مسئولان در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی و فرهنگی باید تلاش کنند به نظر می رسد این ادبیات باید اصلاح شود و هر مسئولی و هر شخصی در این زمینه صحبت می کند بگوید همه مسئولیم و باید در جهت رفع مشکلات مسئولانه تلاش کنیم.

جلالی بیان کرد:  جامعه با مشارکت و همراهی مسئولان و مسئولیت پذیری همه مردم توسعه و پیشرفت می‌کند، نمی‌شود راحت طلب بود و انتظار تعالی جامعه را داشت و یا نسبت به مسائل بی تفاوتی پیشه کرد و انتظار داشت مشکلات حل شود.  نمی شود زیاده خواه بود، اما در کنارش، رشد و تعالی جامعه را نیز مطالبه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تذکرات و بیانات رهبر در بیانیه گام دوم انقلاب،کشور را در مسیر تحقق عدالت و تعالی قرار می دهد.   اجرای پیام رهبری می‌تواند به جبران کاستی ها و اجرای عدالت در کشور منجر شود، همه باید تلاش کنند در جهت عمران، آبادانی، فعالیت های فرهنگی، دینی، ارتقای کشور و رفاه اجتماعی گام های بزرگتری برداریم.

وی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در کشور و شهادت نیروهای سپاه همیشه پیروز گفت: امیدواریم پاسخی قاطع به این عوامل مزدور و فریب خورده داده شود، مردم انتظار پاسخگوئی محکمی به این جنایات هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه نیز بیان کرد: حضور گسترده و آگاهانه مردم شریف و ولایت مدار قم در راهپیمایی 22 بهمن جای تقدیر دارد، یکی از نمادهای اقتدار نظام جمهوری اسلامی حضور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی تصریح کرد: این حرکت امید بخش بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی کرده است؛ بی شک پیام 22 بهمن، وحدت و همدلی و اطاعت از فرمان رهبری است.  راهپپیمای 22 بهمن متعلق به همه ملت، همه اقشار و گروه‌هاست و اختصاص به گروه خاصی ندارد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha