• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-39728
  • خبرنگار : 50223

همایش محققین معین منطقه 2 کشور در یاسوج برگزار می شود

همایش محققین معین منطقه 2 کشور در یاسوج برگزار می شود

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش محققین معین منطقه 2 کشور برای اولین بار در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویر احمد "عباس صلاحی اردکانی" در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این همایش چهارشنبه، 25 بهمن ماه ساعت 8و30 دقیقه صبح تا 18عصر در سالن مرحوم دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این همایش با حضور مسولان کشوری و استانی از جمله روسای جهاد کشاورزی 6 استان بوشهر، هرمزگان، فارس، اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات کشور، روسای 12موسسه تحقیقات کشاورزی کشور و تعدادی از کارشناسان پهنه بندی و مسولان مراکز خدماتی برگزار می شود.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیش از 400 نفر در این همایش شرکت خواهند کرد که از این تعداد 215 نفر محقق معین و 5 نفر محقق مروج ارشد هستند.

صلاحی اردکانی تصریح کرد: ارئه گزارش عملکرد منطقه 2،معرفی استعداد ها و ظرفیت های گردشگری و کشاورزی استان و سخن رانی تخصصی در حوزه آموزش و تحقیقات کشاورزی از جمله برنامه های این همایش است.

وی ادامه داد: افتتاح و بهره برداری از هنرستان کار دانش کشاورزی آیت الله ملک حسینی  یاسوج و مامورسرای مرکز تحقیقات استان از دیگر برنامه های بعدازظهر این همایش است.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 4 پنل اختصاصی در بخش های زراعت، آب و خاک، دام و طیور با حضور مدرسانی از سازمان تحقیقات کشور اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور به 5 منطقه تقسیم شده است که استانهای بوشهر، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد جزو منطقه 2 کشور محسوب می شوند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha