• جمعه / ۲۲ تیر ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-87011
  • خبرنگار : 50159

/رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نونهالان کشور/

ورزشکار زنجانی صاحب گردن‌آویز طلا شد

ورزشکار زنجانی صاحب گردن‌آویز طلا شد


ورزشکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نونهالان کشور، با پشت سر گذاشتن حریفان خود، مدال طلای وزن منهای 57 کیلوگرم را از آن خود کند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، نخستین روز از بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان کشور با حضور 287 تکواندوکار در قالب 32 تیم از 31 استان آذربايجان‌شرقی، آذربايجان‌غربی، اردبيل، اصفهان، البرز، ايلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال بختياری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سيستان و بلوچستان، فارس، قزوين، قم، كردستان، كرمان، كرمانشاه، كهگيلويه و بويراحمد، گلستان، گيلان، لرستان، مازندران، مركزی، هرمزگان، همدان و يزد در مجموعه ورزشی نخلستان قم برگزار شد.

 

بعد از برگزاری مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، هر پنج ورزشکار زنجانی توانستند با شکست حریفان خود، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شوند. در این مرحله، محمدهادی احمدی‌فر در برابر محمدمعین مجیدی از قزوین تن به شکست داد، محمدمتین رحمانی در مقابل حمیدرضا مرادی از قم نتیجه را واگذار کرد، حسین کریمی نتوانست از پس علی دادسرا از بوشهر بربیاید و محمدمتین پناهی نیز مقابل عرفان هدایت از اصفهان مغلوب شد.

 

بعد از شکست چهار ورزشکار زنجانی در مرحله یک‌هشتم نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان کشور، متین حبیبی در وزن منهای 57 کیلوگرم، تنها ورزشکار زنجانی بود که توانست با پیروزی در برابر علی حیدریان از کرمانشاه، جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را به دست آورد.

 

این ورزشکار ارزنده زنجان در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل امیرمهدی کاکاوند از قزوین قرار گرفت تا با عملکرد قاب قبول خود، این حریف خود را نیز پشت سر گذاشته و به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد. تکواندوکار زنجانی در این مرحله مقابل مهرتم مرزانژاد از گلستان قرار گرفت و با پیروزی در این دیدار، راهی مرحله فینال شد.

 

در فینال وزن منهای 57 کیلوگرم بیست و هفتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان کشور، متین حبیبی از زنجان مقابل حسین فریدون‌نژاد از فارس قرار گرفت و با شکست حریف خود، با شایستگی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و صاحب گردن‌آویز طلا شد. در این وزن، سیدمحمدمهدی موسوی از هرمزگان و مهرتم میرزانژاد از گلستان عنوان سومی مشترک را به دست آوردند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha