• دوشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۷ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-90354

یک مسئول در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد:

ثبت‌نام ۱۰۰ هزار نفر به صورت طلایه‌داران در سامانه امین

ثبت‌نام ۱۰۰ هزار نفر به صورت طلایه‌داران در سامانه امین


معاون نظارت و بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، از ثبت‌نام ۱۰۰هزار نفر به صورت طلایه‌داران در سامانه امین خبر داد و گفت: این افراد ماموریت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه عملیاتی کنند.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت‌الاسلام محمدحسین توانایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یک نهاد عمومی غیردولتی است که وظایف این ستاد در ماده 16 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر آمده ‌است.


وی افزود: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در همه دستگاه‌های اجرایی، اصناف و مساجد فعال هستند و از طریق این شوراها دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اجرایی می‌شود.


توانایی تصریح کرد: در دستگاه‌های اجرایی و از طریق این شوراها تخلفات و منکرات سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از شناسایی معروفات و منکرات سازمان با ساز و کارهای موجود معروفات تقویت و منکرات کاهش داده می‌شود.


معاون نظارت و بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یادآور شد: یکی از وظایف این شوراها برگزاری دوره‌های آموزشی و راهکارهای امر به معروف و نهی از منکر است که از طریق این دوره‌های آموزشی تلاش شود تا تخلفات اداری بدون ورود حراست و سایر نهادهای نظارتی از طریق تذکر برادرانه حل و فصل شود.


توانایی افزود: گروه‌های فعال در بحث امر به معروف و نهی از منکر شامل طلایه‌داران (آمران به معروف و ناهیان از منکر در بین عموم مردم)، یاران (آمران به معروف و ناهیان از منکر در ادارات) و یادآوران (آمران به معروف و ناهیان از منکر در آموزش و پرورش) هستند که همه این گروه‌ها در گروه طلایه‌داران گردآوری شده‌اند.


وی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 100 هزار نفر به صورت طلایه‌داران در سامانه امین ثبت‌‌نام شده‌اند تا ماموریت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه عملیاتی کنند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha