• جمعه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 00060150581
  • خبرنگار : 50059

امام‌جمعه موقت قزوین:

آمریکایی‌ها در حال گدایی برای مذاکره با ایران هستند

آمریکایی‌ها در حال گدایی برای مذاکره با ایران هستند

ایسنا/قزوین امام‌جمعه موقت قزوین با اشاره به‌ واسطه فرستادن آمریکایی‌ها برای مذاکره گفت: این واسطه فرستادن آن‌ها به‌مثابه گدایی کردن آمریکایی‌ها برای گفت‌وگو است چراکه آن‌ها به این مذاکره نیاز دارند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی قابل امام‌جمعه موقت قزوین، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اخلاص را رمز قبولی اعمال دانست و گفت: باید کار خیر ما بی‌منت باشد و موجب آزار دیگران نشود؛ در قرآن کریم تأکید می‌شود اعمال خبر خود را با منت و آزار دادن دیگران نابود نکنید.
 
وی اضافه کرد: در عزاداری‌های ماه محرم متأسفانه گاه شاهد برخی رفتارهای اشتباه بودیم ازجمله ایجاد مزاحمت‌های صوتی، بااین‌حال باید گفت زمانی عزاداری ما برای امام حسین (ع) مقبول است که همراه با بصیرت باشد.

حجت‌الاسلام قابل با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس یادآور شد: زمانی جنگ تحمیلی علیه کشور ما آغاز شد که انقلاب اسلامی به‌تازگی پیروز شده بود و کشور به دلایل مختلف آمادگی مقابله را نداشت اما امام راحل با نظم دهی و بصیرت افزایی بسیار زمینه دفاع هشت‌ساله را فراهم کردند.
 
وی عنوان کرد: دوران دفاع مقدس با جان‌فشانی و شهامت بسیاری از شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردمی با پیروزی جبهه حق به پایان رسید و امروز آمریکایی‌ها می‌دانند که ایران مهد شیران است و مقابله با آن یعنی پیچیده شدن طومار خودشان.
 
این مسئول ادامه داد: امیدواریم این سرمایه بزرگ را حفظ کرده و از آن درس بگیریم؛ این حقایق باید به نسل جوان انتقال داده شود تا بدانند این انقلاب با چه سختی به نتیجه رسیده و اکنون در دست آن‌ها قرار دارد.
 
امام‌جمعه موقت قزوین با انتقاد از حذف نام شهید در برخی معابر تهران خاطرنشان کرد: حذف نام شهید یک توطئه است که انجام آن یعنی مقابله با تمام مردم؛ شهدا سرمایه‌های عظیم همه ما هستند؛ باید همه ما در مقابل شهدا زانو بزنیم و از همه می‌خواهم که وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنند و در راه عمل به آن قدم بردارند.
 
حجت‌الاسلام قابل با اشاره به دیدار موکب داران عراقی با مقام معظم رهبری گفت: تشکر معظم له از موکب داران تشکر همه ما از آن‌هاست؛ باید بدانیم حضور در کاروان اربعین ثبت‌نام در کاروان حسین (ع) است و اگر کسی توانایی حضور هم ندارد بانی حضور دیگران شود.
 
این مسئول با اشاره به‌واسطه فرستادن آمریکایی‌ها برای مذاکره عنوان کرد: این واسطه فرستادن آن‌ها به‌مثابه گدایی کردن آمریکایی‌ها برای گفت‌وگو است چراکه آن‌ها به این مذاکره نیاز دارند.
 
وی به حمله ارزشمند یمن به پالایشگاه عربستان اشاره کرد و افزود: محاصره یمنی‌ها و کشتار کودکان و زنان و ظلم بسیار به آن‌ها توسط عربستان در سکوت رسانه‌ها پنج‌ساله شد اما در چند روز گذشته کاخ شیشه‌ای عربستان با سنگ یمنی‌ها ضربه‌ای دید که بسیار برای آن‌ها سنگین بود و این سیلی کوچکی بود که امیدواریم به‌زودی سیلی نهایی را هم دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha