• پنجشنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400010501652
  • منبع : نمایندگی قم

رئیس دانشکده علوم و فنون مرزبانی کشور خبر داد

شهید شدن بیش از 35 نفر از نیروهای مرزبانی کشور در مناطق مرزی

شهید شدن بیش از 35 نفر از نیروهای مرزبانی کشور در مناطق مرزی

ایسنا/اردبیل رئیس دانشکده علوم و فنون مرزبانی کشور گفت:‌ در یک سال گذشته بیش از 35 نفر از نیروهای مرزبانی کشور در مسیر برقراری امنیت پایدار در مناطق مرزی به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

کاظمی در جریان بازدید از مناطق مرزی استان اردبیل اظهار کرد: این شهدای والامقام در مسیر برقراری امنیت پایدار کشور از جان خود گذشتند تا ملت ایران در امنیت و آرامش کامل روزگار خود را سپری کنند.

وی به سرکشی‌های استکبار جهانی و تلاش برای ناامن جلوه دادن مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: ملت ایران داغ بزرگی را بر دل استکبار جهانی گذاشتند و هیچ وقت غیورمردان مرزهای کشور اجازه ندادند تا تعدی و جسارتی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران انجام شود.

رئیس دانشکده علوم و فنون مرزبانی کشور تصریح کرد: شهدای والامقام عرصه امنیت و پایداری مرزها با تقدیم جان خود به ملت ایران این پیام را داده‌اند که در مسیر عزتمند نظام اسلامی باید از جان و مال گذشت و اجازه نداد تا کیان اسلامی دچار خدشه و خدعه شود.

در این بازدید فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز با بیان اینکه امنیت مطلوبی در مرزهای استان اردبیل برقرار است، افزود: در ایام تعطیلات نوروزی نیروهای مرزبانی با هوشیاری کامل در مناطق مرزی حاضر هستند تا با رصد دقیق تحرکات کشورهای مقابل بتوانند وظیفه و مأموریت خود را به شایستگی انجام دهند.

سردار اسمعیلی با نثار سلام و صلوات به روح شهدای مرزبانی به ویژه شهیدان بیرامی و پیران و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های آنها خاطر نشان کرد: امروز ما در مقابل این شهدا وظیفه سنگینی را داریم تا اجازه ندهیم کوچکترین ناامنی در مناطق مرزی رخ داده و ملت ایران نگران امنیت پایدار خود باشند.

وی اضافه کرد: تمام پاسگاه‌های مرزی استان اردبیل در این ایام در تحرک و پویایی خاصی به سر می‌برد و زمینه پایداری امنیت را به شایستگی در این مناطق فراهم کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha