• جمعه / ۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400010601992
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه اردستان:

مردم مشکلات کشور را به پای نظام ننویسند

مردم مشکلات کشور را به پای نظام ننویسند

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: مردم مشکلات جاری کشور را به پای نظام ننویسند، زیرا قهر کردن با نظام یعنی شانه خالی کردن از مسئولیت و کشور را تقدیم دشمن کردن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد موسی بن جعفر اردستان، اظهار کرد: همه مردم امسال باید نیمه شعبان را متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار کنند و از این روز بزرگ بهره کافی را ببرند.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم از نیمه شعبان بهره ببریم و زمینه ساز ظهور مولود این روز باشیم باید معرفت خود را نسبت به امام زمان(عج) بیشتر کنیم. همچنین مُبلغ باشیم و سعی کنیم مودت و دوستی را به دوستداران حضرت انجام دهیم و در کنار این موارد استغاثه به حضرت ولی عصر را از دست ندهیم.

 امام جمعه اردستان با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) با بیان اینکه این نام را امام خمینی (ره) به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی دادند، گفت: امنیت پایداری که کشور دارد مرهون زحمات نیروهای اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج)  است که مردم ایران باید قدردان زحمات این عزیزان در زمینه‌های مختلف باشند.

دهشیری با قدردانی از تلاش های سربازان امام زمان (عج) تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) چشمان بیدار جامعه هستند، آنها اقدامات شایسته‌ای برای آنکه ایران در منطقه بحران زده امن باشد، انجام داده‌اند.

وی در خصوص سخنان عیدانه رهبر انقلاب و نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط ایشان، گفت: با ورود به سال جدید خود را برای انتخابات آماده می کنیم ولی مثل همیشه کسانی هستند که مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دلسرد می کنند. مردم مشکلات جاری کشور را به پای نظام ننویسند زیرا قهر کردن با نظام یعنی شانه خالی کردن از مسئولیت و کشور را تقدیم دشمن کردن است.  

امام جمعه اردستان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها با بیان اینکه بسیاری از مشکلات فعلی کشور با تولید رفع می‌شود و علت تاکید مقام معظم رهبری بر تولید نیز همان امر است، گفت: تحقق شعار و نامگذاری امسال به عزم جدی همه مسولان و تعامل سران قوا بستگی دارد.

دهشیری با بیان اینکه سال گذشته با مقاومتی که مردم کردند سال شکست فشار حداکثری بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید با نظارت و تلاش هایی که همه دستگاه ها انجام می دهند کام مردم شیرین شود و حداقل مشکلات معیشتی برطرف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha