• دوشنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400012312656
  • خبرنگار : 50163

فرماندار خرم‌دره:

رهگیری بیماران کرونایی در خرم‌دره با جدیت انجام می‌شود

رهگیری بیماران کرونایی در خرم‌دره با جدیت انجام می‌شود

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: برای کنترل بیماری کرونا در خرم‌دره، رهگیری افراد با جدیت انجام ‌می‌شود.

حجت محمدی ظهر امروز (۲۳ فروردین‌ماه) در جلسه قرارگاه کرونای شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه در حال حاضر کنترل مطلوبی بر وضعیت شهرستان خرم‌دره وجود دارد، اظهار کرد: رهگیری بیماران و انجام تست‌های منظم موجب شده تا مشکلات پیش آمده در زمینه بیماری کرونا کاهش یابد.

وی با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره علاوه بر مهاجرپذیر بودن دارای جمعیت شهری بالایی است تا جایی که ۸۰ درصد جمعیت خرم‌دره شامل شهرنشینان می‌شود، افزود: در حال حاضر مانند اکثر شهرستان‌های استان خرم‌دره هم در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد که خروج از این وضعیت در کنار تلاش‌های مسئولان به همکاری مردم نیز بستگی دارد.

محمدی، یکی از دلایل اصلی ورود شهرستان به وضعیت قرمز را در کنار مسافرت و دید و بازدیدهای عید رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی و عادی‌انگاری بیماری عنوان کرد و ادامه داد: دستورالعمل‌های ستاد کرونا از اصناف، دستگاه‌های خدمات‌رسان و دهیاری‌ها در مناطق شهری و روستایی اجرایی شده و  اطلاعات لازم به مردم ارائه شده است.

وی از پایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی به هیچ وجه پذیرفته نیست.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها یک بیمارستان در خرم‌دره در حال ارائه خدمت به شهروندان خرم‌دره‌ای و شهرها و روستاهای همجوار است، تصریح کرد: وضعیت بیمارستان این شهرستان نیز به دلیل افزایش تعداد بیماران رو به تکمیل بوده اما کنترل خوبی در این زمینه انجام شده است.

محمدی از تعطیل اصناف در این شهرستان و همکاری مطلوب آن‌ها در اجرای محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت: در شهرهای قرمز تنها عرضه‌کنندگان ارزاق اساسی مردم اجازه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر همه اماکن آموزشی، مذهبی، مدارس و باشگاه‌های ورزشی در شهرستان خرم‌دره تعطیل هستند که فلسفه وضع تمام این محدودیت‌ها حفظ سلامت مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha