• سه‌شنبه / ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400012413100
  • خبرنگار : 50311

انتقاد نماینده بویراحمد، دنا و مارگون از طولانی شدن روند اجرایی پروژه احداث تالار فرهنگ و هنر ی

انتقاد نماینده بویراحمد، دنا و مارگون از طولانی شدن روند اجرایی پروژه احداث تالار فرهنگ و هنر ی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از طولانی شدن روند اجرایی پروژه احداث تالار فرهنگ و هنر یاسوج انتقاد کرد.

مهدی روشنفکر در نشست مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: تالار فرهنگ و هنر یاسوج سال ۸۷ کلنگ زنی شد و قرار بود ۳ ساله به بهره برداری برسد ولی بعد از ۱۳ سال زیبنده نیست در کنار رود زیبای بشار یک غول آهنی را به حال خودش رها کنند.
وی عنوان کرد: به بهانه چابک سازی ساختار اداری و کوچک تر شدن دستگاه‌های دولتی، سبب شد که مهم ترین و اصلی ترین اداره مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد به تعطیلی کشانده شود تا جایی که نظارت بر کار آموزشگاه‌های آزاد هنری، فرهنگی و سینمایی شهرستان تعطیل و به صفر رسیده که انتظار می‌رود ایجاد و راه اندازی این اداره در دستور کار قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تازه تاسیس مارگون و احداث مجتمع فرهنگی و هنری با توجه به فقر و محرومیت منطقه و همچنین شور نشاط جوانان و نوجوانان و هنرمندان این شهرستان بعنوان یکی از اولویت‌ها و نیازمندی‌های این شهرستان اجرایی شود.
روشنفکر افزود: نظر به جمعیت بالای ۳۰ هزار نفر شهر مادوان (حاشیه شهر یاسوج) می طلبد یک فرهنگسرا از اولویت‌های اصلی و مهم وزارت ارشاد برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهر باشد.
وی اظهار کرد: حمایت فراگیر و تاثیرگذار از نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای نشر آثار فاخر خود با توجه به عدم استطاعت و توانایی آنها برای نشر آثار ضروری است.
به گزارش ایسنا، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت بیشتر از نویسندگان استان برای تسهیل در خرید کتاب نیز از خواسته‌های هنرمندان استان از مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha